Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1) ja

2)weet ik niet

3)ik vind van niet.

probeer maar.

groetjes

Dorus

Ik heb ts2mpg uitgeprobeerd, niet verstoorde opnames worden zonder audio/video sync probleem snel geconverteerd(binnen circa 3 minuten wordt 1-2uur geconverteerd), maar conversie van verstoorde opnames geven helaas sync problemen op de plaatsen waar er veel signaalverlies is opgetreden.

Alle andere programmas duren te lang. TS en PS zijn beide MPEG maar toch verschillend, wat ik wil is PS(program stream).

Geplaatst:

Volgens mij is Womble een van de snelste ....

TS = MPG Transport Stream, voor het maken van bijvoorbeeld een DVD heb je een PS (MPG Program Stream) file nodig.

Het enige verschil zit 'm in de header van het file, het video gedeelte is eigenlijk hetzefde (Womble verandert alleen de

header en daarom is het bijna zo snel als gewoon kopieren, bovendien kan je er bijvoorbeeld reclame erg gemakkelijk mee

uitsnijden).

Met de zoekfunctie kan je veel meer informatie vinden, want dit werde natuurlijk al meerdere keren besproken, maar toch even

een erg vereenvoudigde en korte uitleg:

- TS laat het missen van enkele geluids- en of videoframes toe. Dit is nodig omdat bijvoorbeeld bij de ontvangst van bijvoorbeeld

een satelietsignaal er geen garantie bestaat op de perfecte 100% ontvangst (teveel invloeden van buiten af). Het missen van

een beeldje op zich is geen enkel probleem, want afhankelijk van het beeld ontvangen we er 25 (PAL) tot 50 (720P) per seconde ;-)

- PS (zoals op een DVD staat) laat het missen van enkele geluids- en of videoframes NIET toe. Elk beeldje moet gevolgd worden

door het juiste volgende beeldje .....

2x VU+ Solo 4K, 2x DM8000, 1x DM800, Triax 90cm (13.0° / 19.2° / 23.5° / 28.2°)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...