loukili84 Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Misschien een gekke vraag. Maar ik heb een beetje gefrutselt met de instellingen van de dreambox. En bij de addons heb ik wat geinstalleerd. En nu ben ik mijn eigen favorietenlijst kwijt. Weet iemand hoe ik die er weer op moet krijgen? Deze lijst bestond onder andere uit Nederlands HD, Nederlands SD, Kids etc. Deze werd automatisch geinstalleerd voor mij bij de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik weet er geen raad mee.
Loui (K) Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 (aangepast) Heb je ook al gekeken onder de blauwe knop soms staan er 2 favorieten de ene is leeg en staat onder aan de lijst anders kies je via het menu/applicatie en dan de groene knop "Download Plugins" en kies Setting en dan de lijst van jou keuze ik heb altijd Henksat bevalt me prima.En met dit dreamboxEDIT_setup_5.0.0.3.zip programma zet jij je settingslijst in je box. http://openpli.org/docs/topic/channel-settings/henksat-settings/ En hier kun je de settingslijsten vinden die jij nodig hebt. 12 januari 2012 aangepast door Loui (K)
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Sorry begrijp het niet helemaal. Hier voorheen heb ik dit laten doen, maar degene is op dit moment op vakantie. Dus heb zelf wat zitten prutselen. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dingen erop moet zetten op mijn dreambox. Ik heb zelf ook arabische zenders, die waren ook gesorteerd, maar nu heb ik alleen maar rare namen. Als ik het via de applicaties doe, zie ik geen download plugins staan. Dus heb geen flauw idee hoe ik moet beginnen. Wat ik precies heb gedaan: 1. blauwe knop 2. Instellingen 3. Addons 4. install from gemini-server 5. Settings-Sat en toen vervolgens eentje eruit gekozen. En toen was is mijn favorieten allemaal kwijt. Ik hoop dat iemand mij (kluns) zou kunnen helpen!
Loui (K) Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 (aangepast) e2_henksat_astra_1_2_3_hb.zip kun je hier wat mee? Anders moet je even terug gaan waar je de box hebt gekocht die helpen je ook wel als het niet lukt. 12 januari 2012 aangepast door Loui (K)
Sigma Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 (aangepast) Misschien een gekke vraag. Maar ik heb een beetje gefrutselt met de instellingen van de dreambox. En bij de addons heb ik wat geinstalleerd. En nu ben ik mijn eigen favorietenlijst kwijt. Weet iemand hoe ik die er weer op moet krijgen? Deze lijst bestond onder andere uit Nederlands HD, Nederlands SD, Kids etc. Deze werd automatisch geinstalleerd voor mij bij de winkel waar ik hem heb gekocht. Ik weet er geen raad mee. welke image draai je?????????????? 12 januari 2012 aangepast door Michel Toetsenbord kapot? Het valt mij op dat jouw !!!!!! en ???? vrij vaak blijven 'hangen' Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Hoeba Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Zet je ontvanger eerst eens uit en weer aan, dan zie je de nieuwe lijst misschien wel! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 welke image draai je?????????????? Enigma 2 heb ik. Bedoel je dat misschien?
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Zet je ontvanger eerst eens uit en weer aan, dan zie je de nieuwe lijst misschien wel! Al geprobeerd, en helaas niet geholpen.
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Degene is op vakantie waar ik het heb laten doen, dat is het probleem. En ik kan niet wachten tot hij terug is. Ik kijk nu tv via de providers, anders is het teveel zoeken. Vroeger stond nederland 1 op 70 en nu ergens veel en veel verder.
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 e2_henksat_astra_1_2_3_hb.zip kun je hier wat mee? Anders moet je even terug gaan waar je de box hebt gekocht die helpen je ook wel als het niet lukt. Bedankt, maar zou echt niet weten hoe ik dit op de dreambox moet zetten. Ben een beginneling wat betreft dreambox.
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Enigma 2 heb ik. Bedoel je dat misschien? Ccam 2.1.4 heb ik er op staan
Sigma Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 (aangepast) Bij Newnigma2 kun je dit aan zetten zie onder Kijk ééns in het Menu> Instellingen> Systeem> Diversen. en zet daar Meerdere boeketten toestaan op JA en druk op OK 12 januari 2012 aangepast door Sigma Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Bij Newnigma2 kun je dit aan zetten zie onder Kijk ééns in het Menu> Instellingen> Systeem> Diversen. en zet daar Meerdere boeketten toestaan op JA en druk op OK Die staat op ja. Maar wat ik precies bedoel. Ik had zo'n voorgeinstalleerde favorietenlijst. Arabische zenders Nederlands sd nederlands HD Kids Duitse zenders Franse zenders HDtv En nog een aantal meer. En nu zie ik alleen maar rare namen doordat ik bij de addons, een settings-sat heb geinstalleerd.
Sigma Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 (aangepast) Bedoel je dit: 12 januari 2012 aangepast door Sigma Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
loukili84 Geplaatst: 12 januari 2012 Auteur Geplaatst: 12 januari 2012 Bedoel je dit: Ja alleen had ik een paar andere ertussen zitten. Maar door die addon heb ik andere er voor in de plaats gekregen met een andere inhoud. En ik wil dat dus terugdraaien, maar heb geen flauw idee hoe ik dat kan doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen