Ga naar inhoud


Storing/hapering/mozaik


edwin40

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste 2 dagen haperingen /mozaik/ dit is sinds ik de nieuwste firmware erop heb, of is canal digital ergens mee bezig, ik vermoed het laatste want ik heb het niet eerder zo gehad.

Het rare is is dat m,n broer het ook in eens had en heeft een nw schotel met lnb laten plaatsen (is toch raar).

M,n broer gebruikt z,n HD ontvanger van z,n 64 inch plasma.

Zijn er meer met deze waarneming de laatste dagen?.

Rebox 4220
Triax 65/70? met monoblock 19,2 - 23,5

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik weet niet of je broer naast je woont, anders zou dat de opsporing vereenvoudigen.

 

Met de nieuwe software heb ik er in ieder geval geen last van.

 

Een tijdje geleden is er ook precies zo'n klacht voorbij gekomen, en toen was het een draadloze dect telefoon die de ellende veroorzaakte.

Wanneer jij of je buren geen DECT telefoon gebruiken zal je moeten beginnen met het controleren van de juiste uitrichting van je schotel,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... of is canal digital ergens mee bezig,

 

...dit is een ijzersterke!!!

 

Ik weet niet of je de thread 'Canal Digital pakt cardsharing aan' volgt, schijnbaar niet.

Als je dat wel zou doen dan zou jij je waarschijnlijk realiseren dat CD een beperking heeft toegevoegd waardoor o.a. het gebruik van mozaik belemmert wordt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

mozaïek zou ook opgevat kunnen worden als een blokjesbeeld.

Ik heb niet de indruk, dat hier de mozaïek functie van de ontvanger bedoeld wordt.

Of ben ik nu te serieus? :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...