tellar Geplaatst: 11 januari 2012 Geplaatst: 11 januari 2012 Hallo, Ik draai al een paar jaar een Sky UK-kaart op mijn dm7020 met CCcam 2.1.4. Tot ik er vandaag achter kwam dat de entitlements op 17-1-2012 staan en dus niet meer updaten. CCcam 2.2.1 lijkt ook niet te helpen. Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Abo is gewoon betaald dus daar kan het niet aan liggen. Groet en bedankt, Tellar ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
digitaal kijker Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 update's worden nog amper gestuurd op de kaart,is altijd op de moment enkele dagen voor de betaling gebeurt, bij mij is dat bv een week voor de 27ste van de maand. en krijg dan 1 update puls,je moet wel een hele dag op een sky zender kijken,worden niet zoals met CD of TVV verstuurd waneer je zelf een update vraagt of waneer zij het zelf updaten. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sjoemel71 Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Hoi, Dus als ik het goed begrijp update je in je dreambox en cccam? Anyway,ik neem aan dat je de boxkey hebt ingevuld want deze is wel nodig voor de updates,ik update mijn sky kaart altijd in de orginele ontvanger die bij m'n kaart hoort en de laatse keer had ik al dagen van tevoren de kaart in de orginele ontvanger gestopt om te updaten, zelfs toen ging ie uit op de dag dat m'n entitlements verliepen maar wonderbaarlijk de ochtend erna had ik opeens weer beeld, t beste is om de ontvanger ok Sky1 HD te zetten is mijn ervaring de meeste updates vinden s nachts plaats. Hoop dat je hier wat aan heb. Cheers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen