Ga naar inhoud


uitzending gemist (HBBTV) werkt niet op Xtrend ET 9200


Bigsat

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb je al geprobeerd met de hdfreaks.v4.3 PLi2.1 2611201 image?

 

Rico,

 

Ja, met deze image werkt uitzending gemist wel ! perfect !!!!

 

Bedankt voor de info

 

Het is nu aan het PLI team om met hun software ook uitzending gemist werkend te krijgen, het is toch te gek dat ze dat in andere images er uit gehaald hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik hier goed zie, dan is dat een softwarematige blokkering die in de PLI software zit vanwege banden met de Nederlandse importeur ? Ze proberen dus op die manier Nederlandse klanten te verplichten om Nederlands geïmporteerde ontvangers te kopen. Als ik dat verkeerd zie, leg me dan uit hoe dit mogelijk is en waarom PLI niet de beveiliging eruit kan halen ?

 

M_Z

 

Ja erg triest... dat de nederlandse xtrend9200 ontvangers niet met de standaard software uitzending gemist kunnen ontvangen, maar met de software versie van ET9x00 HDF-Teamimage v4.3 based on OpenPLi2.1 vom 26.11.2011

kun je wel uitzending gemist ontvangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stomme vraag, maar met welke menu-optie tover je uitzending gemist naar voren op je XTREND? Ik heb een ET6000 met weblinks en de et-webbrowser erop. Op de duitse zenders zie ik de Hbbtv sites, dus iets werkt.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ja erg triest... dat de nederlandse xtrend9200 ontvangers niet met de standaard software uitzending gemist kunnen ontvangen, maar met de software versie van ET9x00 HDF-Teamimage v4.3 based on OpenPLi2.1 vom 26.11.2011

kun je wel uitzending gemist ontvangen

 

Reken maar dat het een bewust een-tweetje is tussen de Nederlandse importeur en OpenPli.

Ofwel, het zal opzettelijk zo gemaakt zijn. Zo 'open' is het dus allemaal niet.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken maar dat het een bewust een-tweetje is tussen de Nederlandse importeur en OpenPli.

Ofwel, het zal opzettelijk zo gemaakt zijn. Zo 'open' is het dus allemaal niet.

 

Mvg,

 

Michel

 

Is niet erg netjes om iemand ergens van te beschuldigen, als je niet eens bewijs hebt. Vind het een beetje te voorbarig om het PLi team te beschuldigen. En waarom zou de duitse importeur een licentie kopen voor uitzendinggemist? Zou je betalen voor BBC Iplayer terwijl je er geen gebruik van kunt maken in Nederland? Licenties, moet je gewoon afnemen en ervoor betalen (wat de nederlandse importeur dus gewoon netjes doet). Om PLi te vragen om softwarematig een licentie te gaan omzeilen is niet legaal en denk dat PLi dat zelf ook niet gaat doen.

 

Dus in de toekomst, koop je Xtrend gewoon in Nederland.

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als je even goed leest, zie je dat ik niemand beschuldig. Ik verklaar alleen wat er gebeurt is.

 

Het is toch opzettelijk zo gemaakt? Dat is het nadeel van werken met closed source 'plugins'.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is niet erg netjes om iemand ergens van te beschuldigen, als je niet eens bewijs hebt. Vind het een beetje te voorbarig om het PLi team te beschuldigen. En waarom zou de duitse importeur een licentie kopen voor uitzendinggemist? Zou je betalen voor BBC Iplayer terwijl je er geen gebruik van kunt maken in Nederland? Licenties, moet je gewoon afnemen en ervoor betalen (wat de nederlandse importeur dus gewoon netjes doet). Om PLi te vragen om softwarematig een licentie te gaan omzeilen is niet legaal en denk dat PLi dat zelf ook niet gaat doen.

 

Dus in de toekomst, koop je Xtrend gewoon in Nederland.

Onzin je moet een ontvanger kopen waar die het goedkoopst is ,bovendien ligt die duitse zaak 10 minuten bij mij vandaan het gaat erom dat uitzending gemist geblokt wordt in de software en dat is belachelijk en ook niet eerder bekend gemaakt door die gasten, gelukkig draait de ontvanger nu met de software van HDFREAKS van 26-11-2011 waar uitzending gemist niet in wordt geblokt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Waarschijnlijk kan je de binary van de plugin gewoon kopiëren van HDfreaks naar Pli, overschrijven en klaar.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een stomme vraag, maar met welke menu-optie tover je uitzending gemist naar voren op je XTREND? Ik heb een ET6000 met weblinks en de et-webbrowser erop. Op de duitse zenders zie ik de Hbbtv sites, dus iets werkt.

met de et-browser moet het werken, start via de blauwe knop de browser en druk daarna op menu en ga daarna naar de borkmarks, hier staat oa uitzending gemist tussen. daarna komt hij aotomatisch teru met die site trouwens ook op andere zenders dan alleen de publieke

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

met de et-browser moet het werken, start via de blauwe knop de browser en druk daarna op menu en ga daarna naar de borkmarks, hier staat oa uitzending gemist tussen. daarna komt hij aotomatisch teru met die site trouwens ook op andere zenders dan alleen de publieke

 

de duitse hbbtv zenders die werken goed alleen de nederlandse zenders niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het op NED3 voor elkaar... nu nog even die lijst met bookmarks zoeken, want als ik alleen op browser klik staat er 'localhost/bladiebla/index.html (o.i.d.). Had nog niet de menuknop ingedrukt daarna :)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even wat info voor de mensen die een et9000 hebben.

 

voor mensen die een ET9000 hebben als die mensen nu een image van een ET9200 er in schieten dan hebben deze mensen ook uitzending gemist.

want ik heb net mijn et9000 geflash met de image van mijn et9200 en nu zit daar ook uitzending gemist in. het is nu een et9200 geworden :D :D :D :D :D

 

en het werkt goed

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...