Ga naar inhoud


uitzending gemist (HBBTV) werkt niet op Xtrend ET 9200


Bigsat

Aanbevolen berichten

even wat info voor de mensen die een et9000 hebben.

 

voor mensen die een ET9000 hebben als die mensen nu een image van een ET9200 er in schieten dan hebben deze mensen ook uitzending gemist.

want ik heb net mijn et9000 geflash met de image van mijn et9200 en nu zit daar ook uitzending gemist in. het is nu een et9200 geworden :D :D :D :D :D

 

en het werkt goed

gr.

henk

dat regeltje voor uitzending gemist in welke map staat dat in de software ????

of kan iemand het effe copyereren en effe door mailen vb:netgemis xml

maar dan natuurlijk wel de originele he

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

even wat info voor de mensen die een et9000 hebben.

 

voor mensen die een ET9000 hebben als die mensen nu een image van een ET9200 er in schieten dan hebben deze mensen ook uitzending gemist.

want ik heb net mijn et9000 geflash met de image van mijn et9200 en nu zit daar ook uitzending gemist in. het is nu een et9200 geworden :D :D :D :D :D

 

en het werkt goed

gr.

henk

het lijkt me simpeler en veiliger om voor de 9000 de weblinks en de ET webbrowser via menu -> applicaties -> downloaden -> enz. te installeren.

na een reboot heb je via de blauwe toets de keuze weblinks waaronder uitzending gemist staat maar ook buienradar en meer handige dingen.

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

het lijkt me simpeler en veiliger om voor de 9000 de weblinks en de ET webbrowser via menu -> applicaties -> downloaden -> enz. te installeren.

na een reboot heb je via de blauwe toets de keuze weblinks waaronder uitzending gemist staat maar ook buienradar en meer handige dingen.

ik zelf heb geen clark..ET9000 .. maar ik wil dit toch eens in mijn dream 800 proberen erzo in teladen bij ppannels aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://hbbtv.distrib...ekeomroep.nl/ug

 

deze staat bij mij in mijn et9200

mss dat je hier iets aan hebt

 

gr.

henk

hellaas kan ik hier niks me doen maar toch bedankt he

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor mensen die graag deze functie willen hebben, heb ik een image van mijn et9200 gemaakt.

 

je moet wel even dan alles instellen, aangezien hij op mijn netwerk werkt.

 

zoals mijn zenderlijst en netwerk instellingen.

 

kilk hier

 

login et9200

ww et9200

 

suc er mee

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

voor mensen die graag deze functie willen hebben, heb ik een image van mijn et9200 gemaakt.

 

je moet wel even dan alles instellen, aangezien hij op mijn netwerk werkt.

 

zoals mijn zenderlijst en netwerk instellingen.

 

kilk hier

 

login et9200

ww et9200

 

suc er mee

 

gr.

henk

 

wie de image nog wil hebben moet er snel bij zijn want na dit weekend wordt de image verwijderd.

 

gr.

henk

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...