Gast vinz98 Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Ik heb twee DM800's met Merlin. Ik heb beide een software update laten doen van Merlin. De ene deed het na een herstart goed maar de andere blijft in de stopmode hangen. Kan ik nu op de 1 of andere manier een kopie van de werkende box trekken en deze in de niet meer werkende box zetten? Ik heb nogal veel instellingen namelijk...
Tonskidutch Geplaatst: 12 januari 2012 Geplaatst: 12 januari 2012 Ik heb twee DM800's met Merlin. Ik heb beide een software update laten doen van Merlin. De ene deed het na een herstart goed maar de andere blijft in de stopmode hangen. Kan ik nu op de 1 of andere manier een kopie van de werkende box trekken en deze in de niet meer werkende box zetten? Ik heb nogal veel instellingen namelijk... ofschoon ik merlin niet kennnn er zijn backup opties in nagenoeg elk image, anders als backupsuite plugin te laden waarmee een lopent / ingericht image 1:1 kan worden opgeslagen op usb of hdd (ze mogen echter niet alletwee aan zijn als als je de backup op 2 restored (> dus 1 uit) en onmiddelijk de IP configuratie en hostname wijzigen, voorafgaand aan het moment dat je 1 wel weer aanzet / inschakelt ciao Orlando in Love Japanese Breackfast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen