Ga naar inhoud

Wat kan ik doen als ik niet op mijn smartcard kan zien of er I4A staat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag ik heb een probleem ik denk dat 1 van jullie wel weet wat ik er aan moet doen.

Je krijgt advies van CD als je een VUDUO hebt naar deze pagina te gaan wat ik al een jaar doe.

OpenPLi - Open Source Set-Top Box Software

Daar download ik dan de OpenPLi-2.1-beta-vuduo-20120111_usb.zip niets aan de hand want ik doe dit al een jaar, of naar een week of 2 update ik. Maar nu krijg ik het advies om te zien of daar I4A staat

Blauwe toets / PPanels / CCcam / Smartcard Info te gaan doen .

Nu ga ik naar/ blauwe toets / PPanels / CCcam / goed maar ik krijg geen Smardcard info te zien, de VUDuo geeft bij CCcam aan als ik daar ok druk SORRY Username dus ik krijg dus niet te zien welke info er op mijn smartcard staat,dat zou I4A moeten zijn, wie weet wat ik bij username moet invullen, en hoe doe ik dat .M.Vr.Gr .gbert.

Geplaatst:

Probeer eens in je internet browser te gaan naar 192.168.1.43:16001

Voor de 192.168.1.43 moet je je eigen IP nummer van je VU gebruiken.

Dolf.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

Hallo Dolf als ik probeer in de internet browers te gaan geeft hij aan

De webpagina kan niet worden gevonden: kan ik. misschien nog iets anders proberen. M.Vr.Gr gbert.

Geplaatst:

Via de applicaties eerst old web interface installeren daarna zal het wel lukken.

Dus menu >>> applicaties donwloaden daarin de "old webinterface" selecteren dan via uw internetbrowzer naar uw ip adres gaan

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

• Moderator
Geplaatst:

web interface hoef je niet te installeren om de web interface van cccam te kunnen zien. Hij zou het gewoon moeten doen. Ik denk dat er iets mis is met de installatie of instellingen van cccam.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi