Ga naar inhoud

Wat kan ik doen als ik niet op mijn smartcard kan zien of er I4A staat

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag ik heb een probleem ik denk dat 1 van jullie wel weet wat ik er aan moet doen.

Je krijgt advies van CD als je een VUDUO hebt naar deze pagina te gaan wat ik al een jaar doe.

OpenPLi - Open Source Set-Top Box Software

Daar download ik dan de OpenPLi-2.1-beta-vuduo-20120111_usb.zip niets aan de hand want ik doe dit al een jaar, of naar een week of 2 update ik. Maar nu krijg ik het advies om te zien of daar I4A staat

Blauwe toets / PPanels / CCcam / Smartcard Info te gaan doen .

Nu ga ik naar/ blauwe toets / PPanels / CCcam / goed maar ik krijg geen Smardcard info te zien, de VUDuo geeft bij CCcam aan als ik daar ok druk SORRY Username dus ik krijg dus niet te zien welke info er op mijn smartcard staat,dat zou I4A moeten zijn, wie weet wat ik bij username moet invullen, en hoe doe ik dat .M.Vr.Gr .gbert.

Geplaatst:

Probeer eens in je internet browser te gaan naar 192.168.1.43:16001

Voor de 192.168.1.43 moet je je eigen IP nummer van je VU gebruiken.

Dolf.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

Hallo Dolf als ik probeer in de internet browers te gaan geeft hij aan

De webpagina kan niet worden gevonden: kan ik. misschien nog iets anders proberen. M.Vr.Gr gbert.

Geplaatst:

Via de applicaties eerst old web interface installeren daarna zal het wel lukken.

Dus menu >>> applicaties donwloaden daarin de "old webinterface" selecteren dan via uw internetbrowzer naar uw ip adres gaan

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

• Moderator
Geplaatst:

web interface hoef je niet te installeren om de web interface van cccam te kunnen zien. Hij zou het gewoon moeten doen. Ik denk dat er iets mis is met de installatie of instellingen van cccam.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Hallo,

Misschien heeft het er wel Niks met dit topic te maken, maar ik heb geen beeld meer op geen een kanaal, met vuoduo.

Heeft dit iets met die update te maken en wat is er tegen te doen?

Geplaatst:

Probeer eens:

Alle opnames stilzetten

Tijdelijk netwerkkabel / wlan adapter eruit (indien aanwezig)

Heractivatie aanvragen

Slechts op 1 kanaal tegelijk kijken.

Welke softcam en versie gebruik je?

Geplaatst:

Oei, dan is jouw kaart nog lang niet op revisie I4A, een voorwaarde voor de nieuwe CHID-4 lock, zit dus nog een CHID-2 lock op. (maximaal 2 kanalen tegelijk bekijken)

Dit komt omdat CCcam 2.1.4 de langere EMM updates niet kon verwerken die afgelopen maanden door CDS uitgezonden zijn.

Je zult toch echt naar CCcam 2.3.0 moeten upgraden, hier kun je in de webinterface van CCcam ( http://{boxip}:16001 )

de revisie van de kaart aflezen. Je moet ook zeker een keer of wat je pas eruit en erin doen totdat je op I4A zit.

Eigenlijk kan ik je geen CCcam meer adviseren op het moment maar aangezien andere softcams erg pittig zijn om te installeren voor een leek is het voor jou de beste keuze.

Geplaatst:

web interface hoef je niet te installeren om de web interface van cccam te kunnen zien. Hij zou het gewoon moeten doen. Ik denk dat er iets mis is met de installatie of instellingen van cccam.

Hallo Wiz wat zou er dan mis kunnen zijn met de installatie of instellingen,

Ik vind het alleen vreemd dat ik niet bij de info van de smardcard kan komen zoals ik hierboven al beschreven heb ,waarom vraagt hij een username en waar moet ik die username neer zetten.M.Vr.Gr.gbert.

Geplaatst:

Je zou ook eens kunnen proberen om CCcaminfo v1.3c te installeren. Daar staat n.l. wel info van je kaart vermeld. Ga via

- Menu

- Applicaties

- Groene knop indrukken

- Extensies aanklikken en dan de CCCaminfo v1/3c installeren. Even je enigma2 opnieuw opstarten en dan zie je hem bij de blauwe knop vermeld.

Heb je overigens de laatste bootloader geinstalleerd?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...