Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik dacht,dat het in belgië verboden was om sim locking te doen?is dit verbod nu verheven,of is het een ander type sim locking.

ik heb een wifi 3G modem van mobistar.zolang ik er een kaart van mobistar insteek,is er geen enkel gebruiksprobleem.steek ik een data kaart in van een andere provider,dan blokkeert het toestel.

is dit legaal?

is dit soms te omzeilen door te flaschen of zoiets?

ik heb het hier niet bij,zodat ik geen spcificatie's kan doorgeven,en de link ernaar,denk ik is niet toegelaten.

alvast bedankt voor de reactie's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Waarom zou sim-locken verboden zijn?? dat is het eerste wat ik daarover hoor.

Ik hou er ook niet van ;) maar het is wel een beetje loigisch... jij krijgt een telefoon, usb-modem of wat dan ook met ontzettend veel korting icm met een simkaart... dan lijkt het me logisch dat ze je graag als klant houden. Na afloop van een bepaalde tijd ( 1 of 2 jaar dacht ik) kan je een unlock code opvragen, en is hij simlock-vrij.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik heb er eigenlijk geen idee van of het in Belgie verboden is. Je kunt eventueel naar de Brusselse Brabantse straat of de Elsense Steenweg gaan en daar zijn genoeg winkeltjes die je van de SIM-lock af kunnen helpen.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

in belgie is sim-lock idd verboden !!!

echter ik kocht 2 jaar terug een netbook met ingebouwd simcardslot met vodaphone sim voor proximusmobile en mijn mobistar simkaartje werk er ook niet in, moet de apparte usb dongle gebruiken. Mobile vikings simkaart werkt el in de mobistar dongle, maar deze van de ***geen-reclame*** van eind dit jaar is nog beter !

Geplaatst:

ik heb ook een hp,dat oorspronkelijk was voor proximus,maar scarlet en mobile vicking gaat wel.

kan je dit softwarematig niet oplossen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...