Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanavond plotseling last van bevriezende beelden....zaten naar de mentalist te kjken...en plots een bevroren beeld...dachten eerst dat het een storing van d zender was....bleek even later dat alle zender bevroren waren.

Alleen bvn. Is goed...dus probleem zit niet in mijn ontvanger/kabels/lnb...

CD kaart er al in en uit Gehad...en plots was hij er weer...maar na 5minuten weer een frozEn beeld...

Iemand een idee wat dat kan zijn ?

Kor

Groetjes,

Kor

Xtrend ET 9000, schotel 68 cm. Draaibaar

Geplaatst:

En weer had ik vanavond last van bevriezende beelden.....

Bleek dat er 2 programma's werden opgenomen en we waren de 3e Aan het kijken...maar dat was anders ook geen probleem...namen wel eens 4tegelijk op.

Kan nu dus plotseling maar 1 zender

Groetjes,

Kor

Geplaatst:

Ging even wat miS...maar ik kan dus plotseling maar 1zender opnemen...als ik er meer tegElijk op neem bevriest het beeld waar ik naar kijk.

Iemand een idee waar dAt aan kan liggen ?

Groetjes,

Kor

• Beheerder
Geplaatst:

Nee, geen idee ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

• Beheerder
Geplaatst:

Kom op zeg. Het hele forum staat er vol mee.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zal wel...ik lees niets van bevriezende beelden....

Maar ik zal even verder zoeken...bedankt.

Trouwens...lastig dat je je berichten niet kunt wijzigen....zie je een type fout...kun je het niet meer aanpassen.

Dit forum werkt trouwens slecht op een ipad....maar dAt even terzijde.

Groetjes,

Kor

Geplaatst:

Ik dacht eerst dat een mede XTrend gebruiker een oud PLI image had, maar bij nader inzien werkt zijn zoekknop niet of er zit een anti Canal Digitaal filter in zijn browser :)

Lees je even in op het forum...

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Geplaatst:

Tja...ik moet eerlijk Zeggen, heb de xtrend nu bijna een jaar...en het werkte tot nu toe prima...dus nooit een update gedaan, en ook een hele poos niet op dit forum geweest...aangezien alles goed werkte....

Zo zie je maar.....

Heb je een probleem....kijk eerst bij xtrend..vroeger Echostarr....zie je niets...leg je het probleem voor blikkt er heel veel onder canal digitaal te staan....ja....daar had ik nog niet gekeken.

Maaar goed ...nu weet ik het....

En dan nu?...update ?...hoe zit het dan met mijn opnames?, want er staan inmiddels tientallen films op de schijf die we n

Groetjes,

Kor

Geplaatst:

Beetje vreemd probleem wel. Er zijn wel meldingen van problemen bij 3 opnames of 2 opnames en 1 kanaal kijken, maar niet bij 1 kijken en 1 opnemen. Neem aan dat je tuner configuratie wel goed staat? Je krijgt geen meldingen van niet beschikbare tuners? Anders zou ik toch eens een recentere image erop zetten. Opnames blijven gewoon bewaard, je zet een nieuwe image in de flash en niet op de hd. Zolang je geen format doet :)

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Tja...ik moet eerlijk Zeggen, heb de xtrend nu bijna een jaar...en het werkte tot nu toe prima...dus nooit een update gedaan, en ook een hele poos niet op dit forum geweest...aangezien alles goed werkte....

Zo zie je maar.....

Heb je een probleem....kijk eerst bij xtrend..vroeger Echostarr....zie je niets...leg je het probleem voor blikkt er heel veel onder canal digitaal te staan....ja....daar had ik nog niet gekeken.

Maaar goed ...nu weet ik het....

En dan nu?...update ?...hoe zit het dan met mijn opnames?, want er staan inmiddels tientallen films op de schijf die we n

............ . nu ook al freezes op je browser ;)

XTrend ET9000 - DM 800 HD - Triax 88 quad - Visiosat Big Bisat - 80 cm Universal sat - Panasonic Plasma Viera series - Epson TW-3500

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...