blue Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 (aangepast) Hallo ik heb bij de leverancier nieuwe software gedownload voor de SmartWi 1 Nu is mijn vraag hoe kan ik deze software op mijn smartWi 1 krijgen ? Heb ook de programmeer software voor de smartWi gedownload maar die herkent mijn smartWi niet als ik deze aansluit op de usb poort. Ik heb ook de cas1 met een prusian galaxy 5 kaart maar ook via deze kaart krijg ik geen software van de smartwi geladen. Wie weet de oplossing ? 13 januari 2012 aangepast door Michel Graag de volgende keer een duidelijke onderwerptitel gebruiken!
Terradon Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Hoi, met een pc met windos XP als besturing dan word je smartwi wel herkend..... Groetjes,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
guliker Geplaatst: 27 januari 2012 Geplaatst: 27 januari 2012 In principe zou iedere 32bits pc het moeten kunnen. 64bits werkt inderdaad niet. Philips DSR7121 (2maal) Philips PVR8121 Triax 64cm, quad lnb duo head
Terradon Geplaatst: 28 januari 2012 Geplaatst: 28 januari 2012 Als je er werkende driver voor vind........gewoon een pc met xp dat werkt tenminte...na de eerste keer proggen kun je er oo soft opzetten zodat je met vista en win 7 verder kunt. Groetjes....................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen