Tonskidutch Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 Ik gebruik het VTI image 8.0 zoals je weet is dat iets completer dan het Openpli image bij installatie Openpli zou echter ook gewoon aangevuld kunnen worden via het software beheer met extra plugins de HDMI-CEC moet ook via je menu / afstandbediening ingesteld kunnen worden zoals ik schreef. ciao ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
NEO_X Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 dank u zal ik die vti is op mijn ultimo gaan proppen het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
NEO_X Geplaatst: 16 december 2014 Geplaatst: 16 december 2014 (aangepast) tonski op de vti werkt het nu perfect alleen nu geeft mijn onkyo tx 609 om de zoveel seconde een irritante zachte klick op de speakers als ik zap 16 december 2014 aangepast door NEO_X het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Jürgen Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Hoe heb je de Audio op de Ultimo aangesloten, via HDMI of via de S/PDIF poort d.m.v. een Toslink kabel? Toen ik nog een Ultimo met VTI gebruikte had ik de Audio via de S/PDIF poort op mijn Sony HCS aangesloten en de Video rechtstreeks d.m.v. HDMI op de TV. Geen last gehad van geklik. Ook nu is de Audio op mijn SOLO2 via de S/PDIF poort op mijn Sony HCS aangesloten. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Tonskidutch Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 (aangepast) Neo-x op pagina 17 van je handleiding staat een en ander over het ARC , dat moet wel ook dan in de VU+ in of uitgeschakeld zijn... test dat eens op mijn denon klikt niets behalve als ik hem uitschakel 17 december 2014 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 Mijn Onkyo klikt ook als hij omschakelt naar een ander geluidsformaat.
Tonskidutch Geplaatst: 17 december 2014 Geplaatst: 17 december 2014 oké dat kennen we... als ie van PCM II naar DTS gaat maar bedoeld Neo_x dat? I Am Gone Love You JESTOFUNK
NEO_X Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 (aangepast) nee dat klikken ken ik wel maar dat bedoel ik niet het lijkt een soort statische klik in de speakers echt vervelend 19 december 2014 aangepast door NEO_X het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2014 Geplaatst: 19 december 2014 enkel als je zapt... dan valt het toch nog wel mee... heb ik over gelezen bij onkyoos ciao I Am Gone Love You JESTOFUNK
NEO_X Geplaatst: 28 december 2014 Geplaatst: 28 december 2014 yup tonski versterker had fout op hdmi board word vervangen voor een nieuwe het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit want had die geit dit geweten had ie vast meer dan die koe gescheten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen