ikkeenjij36 Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 hallo allemaal sinds kort een led met dvb tuner gekocht,nu heb ik ook een triax actieve dvb antenne erbij maar ik krijg geen signaal erop. nu denk ik zelf dat de antenne/tuner dus niet actief is hoe krijg ik het voor elkaar zodat ik met deze tv kan kijken? alvast bedankt Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa
satencom Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Deze moet er wel tussen om de antenne van spanning te voorzien Power Inserter DVB-T met voeding Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ikkeenjij36 Geplaatst: 13 januari 2012 Auteur Geplaatst: 13 januari 2012 ok hartsikke bedankt voor de reactie.zijn die bij elke tv winkel te verkrijgen?? Triax 64 cm op een 3 poot statief met een multifeedrail met satposities astra 1+2+3 en hotbird dit alles op de SAB TITAN 1 en elke week mee in de vrachtwagen door heel europa
satencom Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Als het goed is wel, je kunt altijd even bellen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
ReneBee Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Misschien even de handleiding van de TV doorsnuffelen of de TV zelf wellicht de 5V voor de actieve antenne kan leveren. René.
DigitenneFreak Geplaatst: 29 februari 2012 Geplaatst: 29 februari 2012 (aangepast) Power inseters zijn hier te verkrijgen. *** Link verwijderd wegens reclameregels *** 29 februari 2012 aangepast door M_Z *** Link verwijderd wegens reclameregels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen