Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb voorheen ook wel eens problemen gehad met afstemmen op DVB-C. Pak voor de test ff de freq van NLD1 en laat en daar een handmatige zoektocht houden. weet je i.i.geval of je HW goed is. De link van een van de vorige posters moet je wel op weg helpen met het zoeken naar de juiste freq bij zigro voor NLD 1.

Max Power

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

VU+ Ultimo / Dreambox DM7025 / 100cm Triax op een Moteck SG2100 / 88cm Triax met 4 LNB's op rail

Geplaatst:

Beste Meedenkers,

Bedankt voor het meedenken en de verschillende suggesties. Ik heb inmiddels resultaat hoe ?

Helemaal logisch is het niet maar ik heb een nieuwe installatie van Openpli gedaan en nu werkt het wel.

Ik heb dus de Ziggogegevens (uit het lijstje van Mobieltje, bedankt !) er in gezet, en een cablescan uitgevoerd.

Vanaf dit moment is Nederland1HD zichtbaar, zonder kaart in het toestel en zonder installatie van enige softcam en/of aanpassing.

Na installatie van CCcam 221 (standaard dus zonder enige aanpassing in cccam.cfg) werken ook de overige zenders.

De door mij gebruikte kaart was lange tijd buiten gebruik geweest en het activeren/heractiveren blijkt in de Ultimo niet tewerken. Die

activatie heb ik dus in een andere Ziggo gecerftificeerde omgeveing uitgevoerd.

Bedankt allen !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...