gerco66 Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 ik heb problemen met mijn Dreambox ,ik heb nu een draadloze adapter( Netgear XAV 5001 ) achter mijn dreambox zitten maar ik krijg geen verbinding. aan de achterkant hoort als je internet hebt een groen licht te zijn maar hij is nu geel en dus kan via DCC geen contact krijgen . kan iemand mij hiermee helpen,alvast bedankt
satencom Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Er mag geen verleng snoer tussen of verdeler Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
gerco66 Geplaatst: 14 januari 2012 Auteur Geplaatst: 14 januari 2012 Er mag geen verleng snoer tussen of verdeler er zit geen verlengsnoer of verdeler tussen,direct vanuit het stopcontact
Loui (K) Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 (aangepast) Draadloze Verbindingsset 200 Plus Zonder kabels trekken overal in huis tv kijken Heb je eigenlijk geen zin om kabels te trekken om ze vervolgens weer weg te werken? Er is nu een makkelijke oplossing om de kabel tussen je modem en je tv-ontvanger te vervangen: De Draadloze Verbindingsset (DVS). Deze set bestaat uit twee apparaatjes die je in de wandcontactdoos stopt. Het internetsignaal voor je tv wordt op deze manier verzonden via het electriciteitsnetwerk van je huis. Internet uit het stopcontact: Handig! Dit zou moeten werken. 14 januari 2012 aangepast door Loui (K)
satencom Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Heb je er geen handleiding bij, er zit ook een beveiliging op en een reset knop heb je het daar ook al mee geprobeerd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen