Ga naar inhoud

problemen met Draadloos adapter geen verbinding met dreambox

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb problemen met mijn Dreambox ,ik heb nu een draadloze adapter( Netgear XAV 5001 ) achter mijn dreambox zitten maar ik krijg geen verbinding. aan de achterkant hoort als je internet hebt een groen licht te zijn maar hij is nu geel en dus kan via DCC geen contact krijgen .

kan iemand mij hiermee helpen,alvast bedankt

Geplaatst:

Er mag geen verleng snoer tussen of verdeler

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Geplaatst: (aangepast)

Draadloze Verbindingsset 200 Plus

draadlozeverbindingsset_small.jpg

Zonder kabels trekken overal in huis tv kijken

Heb je eigenlijk geen zin om kabels te trekken om ze vervolgens weer weg te werken? Er is nu een makkelijke oplossing om de kabel tussen je modem en je tv-ontvanger te vervangen: De Draadloze Verbindingsset (DVS).

Deze set bestaat uit twee apparaatjes die je in de wandcontactdoos stopt. Het internetsignaal voor je tv wordt op deze manier verzonden via het electriciteitsnetwerk van je huis. Internet uit het stopcontact: Handig! Dit zou moeten werken.

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

Heb je er geen handleiding bij, er zit ook een beveiliging op en een reset knop

heb je het daar ook al mee geprobeerdpost-40340-0-29217200-1326542664_thumb.jpgpost-40340-0-60979600-1326542872_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

En met de vriendelijke groeten Hendrik

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...