Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een vu+ uno met een interne WD harde schijf. Ik heb deze schijf geformatteerd via de originele software van vu en de schijf is benaderbaar in mijn netwerk en op de vu. Zodra ik de mediaspeler gebruik kan ik hem benaderen, echter zodra ik iets wil opnemen van tv krijg ik de melding "geen harde schijf en/of formatteren"? Ik heb dit zowel in de orinele image als de huidige vti image gehad. Zijn er ergens opties die ik nog moet instellen?

Geplaatst:

Waar het precies zit in vti image weet ik niet, maar ga eens kijken of het pad is ingesteld waar de opnames moeten gebeuren.

In OpenPli vind je dat onder menu => instellingen => systeem => opname locaties

Daar zet je de standaard opname locatie op /hdd/movies

Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Ik heb dit zowel in de orinele image als de huidige vti image gehad. Zijn er ergens opties die ik nog moet instellen?

bij de nieuwste images, origineel en vti moet je bij den UNO eerst even het FPGA upgrade uitvoeren

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik had dit probleem ook met mijn VU+ Duo. Ging overschakelen van Blackhole naar VTI 4.1. Herkende mijn HD ook niet. Formatteren en herkende toen wel. Bij een restart had ik weer hetzelfde probleem. Heb toen weer Blackhole opgezet. Geformatteerd, kreeg een foutmelding. Toen nog een keer geformatteerd en ging toen wel goed. Heb toen weer VTI 4.1 opgezet ZONDER te formatteren. Nu gaat het wel goed.

Geplaatst:

... heb er ook een probleem mee: ik wou gisteren voor de allereerste maal een opname plannen en dit leek allemaal goed te gaan, doch toen ik daarna wou zappen om naar een ander programma te kijken waren 85% van de kanalen in mijn lijst 'gegrijsd' en kon ik schijnbaar enkel en alleen maar kiezen tussen kanalen van dezelfde provider...!

Ik dacht nogtans dat de 2de tuner (doorverbonden) de mogelijk moest geven alles te bekijken...?

Heb ik het verkeerd voor of wat kan er mis zijn ?

Bedankt voor jullie hulp !

:(

Vu+ Zero: OpenPli 8.3

• Moderator
Geplaatst:

we gaan hier geen topics kapen? stel die vraag even in je eigen topic.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...