jaseta Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 ik heb een nieuwe kaart van cd de andere was stuk, en op deze kaart zit het volle pakket . Nu is mijn vraag als hij gaat updaten is dan het volle pakket weg? Zoja kan ik dan de updates tegenhouden via cccam
Moderator ceesv Geplaatst: 14 januari 2012 Moderator Geplaatst: 14 januari 2012 Na de introductietijd wordt de kaart beperkt voor het pakket waarvoor je betaalt. Wanneer je de updates blokkeert, zal op een gegeven moment de kaart op zwart gaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
djeeuw Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 Ik heb een groene Canal Digitaal kaar. CCcam 2.3.0 ziet deze kaart niet, andere versies van CCcam zien de kaart, en geven ook beeld. Zou het kunnen dat de groene kaart niet gaat werken met het nieuwe cardsharing gedoe??????
Johan45 Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 djeeuw Nieuwe vragen hoor je te stellen in een eigen onderwerp. Jouw vraag heeft niets met dit topic.! Je vraag is echter al ruimschoots beantwoord, dus eerst even zoeken voordat je vragen gaat stellen. KLIK HIER Groene seca kaart en CCam 2.30 Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen