Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede forummers,

Naar aanleiding van dit topic , was ik benieuwd of het al mogelijk is om als Nederlander een abbo'tje af te sluiten bij TV-Vlaanderen? Of wordt de uitspraak gewoon weg genegeerd?

Bij aanmelding als nieuwe klant op de site van TV-Vlaanderen staat nog steeds dat je een geldig belgisch postadres nodig hebt.

wie weet hoe dit zit?

Geplaatst:

Hetzelfde probleem heb ik hier. Of ik moet een overeenkomst sluiten met een in NL wonend iemand uiteraard.

Door de gemelde problemen hier met TVV ben ik niet direct zinnes een abbo af te sluiten voor TVV, maar wil wel graag NLse commerciëlen kunnen bekijken. Tsja in belgië gaat het blijkbaar ook niet :(

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Geplaatst:

eigenlijk een beetje bizar want bedrijven ( campings & hotels ) mogen dit blijkbaar wel ( camping in wallonie krijgt zonder probleem op waals adres een prof. abbo )

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Geplaatst:

Bij de start van de commeriele TV in Belgie en Nederland hebben de zenders met elkaar afgesproken dat niet over de landsgrenzen zouden gaan dus dat SBS 6 niet Belgie te ontvangen zou zijn en omgekeerd VTM niet naar Nederland zou komen.

Geplaatst:

eigenlijk een beetje bizar want bedrijven ( campings & hotels ) mogen dit blijkbaar wel ( camping in wallonie krijgt zonder probleem op waals adres een prof. abbo )

Klopt niet. Je moet een Belgisch adres hebben, dus als Vlaming kan ik zonder probleem een Waalse kaart aanvragen, ik blijf binnen m'n land en die vlieger gaat niet op indien ik CD wil want dat is buitenland.

En dat wij hier geen SBS6, RTL4 en julli egeen VTM, TV5, enz.. krijgen heeft HanII Asco hierboven correct uitgelegd.

Geplaatst: (aangepast)

Klopt niet. Je moet een Belgisch adres hebben, dus als Vlaming kan ik zonder probleem een Waalse kaart aanvragen, ik blijf binnen m'n land en die vlieger gaat niet op indien ik CD wil want dat is buitenland.

En dat wij hier geen SBS6, RTL4 en jullie geen VTM, TV5, enz.. krijgen heeft HanII Asco hierboven correct uitgelegd.

Oeps verkeerd verbeterd42.gif

aangepast door vladimirke

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen