Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb net deze image geladen en zou toch eindelijk eens een site of info willen vinden

waar een amateur als ik uitleg kan vinden wat je met de newnigma2 allemaal kan?????

Geplaatst:

Goedenavond, drai al een poos met newnigma versies, tot op heden ( 3.2.1 INGELADEN) geen problemen met de softcam.config gehad, elke x gelijk weer erin laden met cccam en werken, nu kan ik de zaak niet meer aan de gang krijgen, mijn eigen config is niet meer werkend te krijgen wie heeft een oplossing? Heb al gedacht dat ik hem in de verkeerde dir zet, maar kan de originele ook nergens vinden.

Geplaatst: (aangepast)

Klopt gaat om cccam, staat in etc maar krijg niet de gewenste ontvangst, waar zet je rechten op 664.

Iemand heeft me deze ooit gemaakt.

Daar hoort de CCcam.cfg

en CCcam2_3_0.emu opstart script in de map usr/script

CCcam2_3_0 zelf zet je in de map /usr/bin

en rechten op 755

(kan bv. met DCC - Attributes op 755)

aangepast door profil
Geplaatst:

Dank de helft werkt weer, cfg stond verkeerd denk ik, dat is het enigste wat ik veranderd heb, staat nu op 664, wat houdt dit eigenlijk in.

Voor enkele zenders blijft ie op mijn eigen kaart staan en eigenlijk moet ie dan een ander adres zoeken, iemand een oplossing?

Geplaatst:

<< Voor enkele zenders blijft ie op mijn eigen kaart staan en eigenlijk moet ie dan een ander adres zoeken >>

:whistle:

Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...