Ga naar inhoud


pgi 1.3 oscam probleem


ipboxie

Aanbevolen berichten

lukt niet om op te nemen en te kijken op cd card

opnemen dual decoding of een opnemen en een kijken van cd werkt nog steeds niet bij mij met pgi 1.3 addon 009

sbs 6 opnemen dan kunnen we op alle zenders van cd niet kijken wel alle zend op astra 3 en astra 2

astra 1 lmb a/1

astra 1 lmb a/2

astra 2 lmb d/1

astra 2 lmb d/2 enz zijn dus 4 twin lmb met twee switches

lijkt mij dat cd kaart maar een progr kan decoderen. terwijl met pgi 0,7 werkte dit goed, time shift staat uit

bij info op zender die zwart blijft zie ik wel 2 de tuner staan maar geen beeld vroeger bij pgi 0.7 kon je aangeven of de opgenomen progr gedecodeerd moeten worden ja of nee. heeft dit iets te maken met oscam pids of instelling

weet iemand raad of instelling bvb dank ipboxie

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat je LNB instelling niet goed staat.

Je moet kiezen in de LNB instelling voor Seperate.

en dan de LNB benoemen in de satellieten. als je een LNB toevoegd moet je deze kopieeren naar tuner 2

dus astra 1 LNB a/1 en deze kopieren naar tuner 2

astra 2 lnb d/1 kopieren naar tuner 2 enz enz..

 

succes

Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee werkt niet, na rebooten zwart beeld moet dan eerst naar andere zender dan wel beeld op alles

als ik sbs opneem lukt, maar kan dan geen zenders kijken die norm met cd kaart kan ontvangen

als ik op andere zender sta met info geeft hij aan t2 aan maar geen beeld

bij pgi 0.7 werkte alles wel dus ligt aan software instelling denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee heb kabels omgewisseld het zelfde sbs6 opnemen dan geen beeld op alle zenders van cd allemaal staan ze scramled wel de vrije zender

bvb tv zeeland en de andere cam met orf werkt wel. De power cam met cd decodeerd er dus maar een in dit gev sbs6

cd werkt ook niet op interne cams. Werkt het bij jou wel?

misschien een goede db copy,of een inst van oscam zodat ik de interne can gebruiken.pids van nederlandse zenders staan er ook niet in zag ik

heb ook een 9000 hd met ook astra 1,2,3 en hotbird

aangepast door ipboxie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik HAD een Ipbox. maar doordat ik er andere software opzette, kreeg ik mijn cd kaart ook niet meer werkend met de interne lezers. ik wilde toen terug naar de software waar deze wel op werkte en ik kreeg toen mijn ipbox niet meer werkend. ik kon alleen met een cd module nog decoderen. uit frustratie dat deze box net niet deed wat ik wilde, heb ik een Xtrend gekocht. Helaas kan ik jou dus niet helpen aan een goed werkend systeem. Wat je nog wel kan proberen is ipv oscam Mgcam te gebruiken. misschien dat dat wel in 1 keer werkt. Dat kun je instellen in de web pagina van pgi. indien je het aanvullend pakket geinstalleerd hebt.

 

Succes!

Xtrend 9000 HD astra 1, 2, 3 en hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...