Ga naar inhoud


Ziggo geeft vanaf volgende maand betaalzenders HBO door


whatyouneed

Aanbevolen berichten

sinds een tijdje kijk ik Sky Atlantic HD die nu mede in het "komplet sky duitsland" pakket zit

met heel veel HBO series... (ja niet de nieuwste van een dag geleden maar toch)

 

ben er echt wel blij mee

a) engelstalig OOK

b ) geen nederlandse ondertitels, die heb ik niet nodig

c ) HD beeldkwaliteit

daar betaal ik dus niets extra's voor.

bij ziggo moet je der 14,95/maand voor op tafel leggen...

 

pfffffffffff

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

L'enfant

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Beheerder

Het gebrek aan Nederlandse ondertitels is toch wel vervelend vind ik.

 

Mijn Engels is behoorlijk goed, maar het is toch wel prettig als je even iets niet verstaan of begrepen hebt, kunt terugvallen op de ondertitels.

 

Ik kijk series helemaal niet meer via de TV. Die download ik gewoon want op de TV wordt je gestoord van al die reclames en herhalingen.

 

Vandaar dat ik mijn DM8000HD ook net verkocht heb. Nu staat er tijdelijk even gewoon een DM800HD en omdat de series niet meer worden opgenomen, kom ik met 2 tuners zo meteen prima tot mijn recht. 1 tuner is nu net even te weinig.

 

Voor mij dus, zelfs al zou ik er naar kunnen kijken, geen HBO.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sinds een tijdje kijk ik Sky Atlantic HD die nu mede in het "komplet sky duitsland" pakket zit

met heel veel HBO series... (ja niet de nieuwste van een dag geleden maar toch)

 

ben er echt wel blij mee

a) engelstalig OOK

b ) geen nederlandse ondertitels, die heb ik niet nodig

c ) HD beeldkwaliteit

daar betaal ik dus niets extra's voor.

bij ziggo moet je der 14,95/maand voor op tafel leggen...

 

pfffffffffff

 

ciao

 

Ik vind het nogal raar dat je nu een premium pakket van 3 HD zenders met Dolby Digital 5.1 geluid, nederlandse ondertiteling, zeer recent materiaal (waaronder ook veel recente films en series die niet uit de hbo stal komen) en een ontzettend uitgebreide on demand dienst op TV, PC, Smartphone en Tablet gaat vergelijken met een enkele zender dat ook in een pakket zit van minstens 35 euro per maand en je niet eens officieel in nederland kan afsluiten.

 

Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn HBO abonnement en ik maak dan ook heel graag gebruik van de on demand features waar bijvoorbeeld game of thrones de dag erop al beschikbaar is met ondertiteling. Als ik het download, is het toch meestal een paar dagen wachten op de ondertiteling.

 

Je moet het er natuurlijk wel voor over hebben, maar het totaalpakket dat wordt geboden, is het voor mij persoonlijk dubbel en dwars waard.

aangepast door Korsman035

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja maar

ik mag toch wel even aan de prijzen refereren die er voor dat pakket betaald moeten worden opdat je ze ziet bij ziggo..?

 

ik vergeleek niet met een sky buitenlands pakket (dat zoals je juist constateerd niet iedereen kan abonneren) met ziggo HBO

ik keek even enkel naar de prijzen die je er voor moet betalen voor die HBO series opdat ze ook "heel recent" zijn.

En er zijn dus toch sat- paytv providers die een aardig aandeel inzake HBO series gewoon binnen het geldende abonnement doorgeven zonder meerkosten of geringe meerkosten.

 

eigenlijk ook een vraag in die zin: hoeveel mensen nemen nu / hebben nu de HBO bij ziggo als extra?

- is de ondertiteling zo belangrijk for us dutch guys and girls with enough language knowledge - language capabilities

- is de HBO nu belangrijk wegens de interactieve "on demand" zoals jij schrijft Korsman035 (voor zover je die optie hebt op de receiver naar keuze)

- is HBO ook hetgeen je enkel kijkt op ziggo... tenminste qua aantal uren kijktijd "dat de overhand heeft"

 

waarom die vragen, omdat er velen zoekende zijn wat als aanbieder en zeer zeker als zender-pakket / abo voor hun de beste keuze is.

Ook nadat men ontgoochelt is over DVB-s2 en de monopolist can***geen-reclame***GITAAL en wilt overstappen.

 

Dus een beetje het stemmetje in je hoofd dat nog enkele vragen stelt: is dat de moeite waard?

 

Na een half jaar zou ik als nieuwe klant ook willen weten of ziggo ook inzage in dergelijke statistieken geeft aan abonnees

Welke pakketten worden het meest geabonneerd welke niet.

Vaak genoeg zijn onderdelen weggevallen, omdat de interesse niet hoog genoeg was

je abonneerd een provider en pakket en nadien blijkt dat ze het er gewoon uit het zenderpakket donderen.... :mad::cool::crazy::mad::cool::crazy:

aangepast door Tonskidutch

L'enfant

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebrek aan Nederlandse ondertitels is toch wel vervelend vind ik.

 

Mijn Engels is behoorlijk goed, maar het is toch wel prettig als je even iets niet verstaan of begrepen hebt, kunt terugvallen op de ondertitels.

 

Ik kijk series helemaal niet meer via de TV. Die download ik gewoon want op de TV wordt je gestoord van al die reclames en herhalingen.

 

Vandaar dat ik mijn DM8000HD ook net verkocht heb. Nu staat er tijdelijk even gewoon een DM800HD en omdat de series niet meer worden opgenomen, kom ik met 2 tuners zo meteen prima tot mijn recht. 1 tuner is nu net even te weinig.

 

Voor mij dus, zelfs al zou ik er naar kunnen kijken, geen HBO.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ik neem aan dat de HBO zenders in NL wel voorzien zijn van ondertiteling?

 

Persoonlijk, als ik b.v. dvdtjes kijk, zet ik het liefste Engelstalige ondertiteling aan. De Nederlandse subs zijn soms belachelijk slecht en je leest hoe dan ook mee. Het kijkt inderdaad fijner met subs dan zonder, voor mij althans. Al kan ik net zo goed zonder kijken, maar soms heb je stukjes, personages, accenten, achtergrond geluiden etc, waarbij het makkelijk is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...