Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo iedereen

Mijn eerste post

De Xtrend et9000 bleef steeds opstarten na een groen scherm. Daarom deze pli geïnstalleerd “OpenPLi-2.1-beta-et9x00-20120113_usb” via stick. Omdat er geen backup aanwezig was zijn alle gegevens gewist. De zenderlijst Tvv is met fastscan weer ingeladen.

Nu werkt de softcam ook niet meer. Met een ci van Tvv wil de tuner de kaart niet altijd herkennen.

Zelf heb ik geprobeerd deze te installeren met een usb stick “enigma2-plugin-cams-cccam.2.3.0_1.0_mipsel.ipk”

menu -> Instellingen -> Softwarebeheer -> Installeer lokale extensie

op het scherm verscheen dat er niets geïnstalleerd was. 0 bytes installed. Moet het ipk bestand in de \tmp folder geplaatst worden? Of is er een ander oplossing?

Een internetverbinding met de tuner is niet mogelijk. Misschien wel met een oude laptop, ook zonder internet.

Wie kan mij aan een werkende ipk bestand helpen? Of toch alles met ftp installeren?

Alvast bedankt

aangepast door Drumpy

Gast Pedro Newbie
Geplaatst:

Heb je na het installeren van de ipk deze wel gekozen via Menu-Instellingen-Softcam /CI-> Softcam Setup -> CCCam kiezen en dan de groene knop?

Geplaatst:

Ik heb gekeken maar bij softcam setup kan ik niets kiezen. Na het installeren verscheen er op het scherm 0 bytes installed.

Bedankt voor het meedenken

Geplaatst:

CCcam staat nu op de tuner en werkt.

Nu heb ik het volgende probleem.

Wanneer de tuner uit deepsleep komt start de CCcam niet mee op.

Na een manuele restart doet hij het wel.

Heeft er iemand hiervoor een oplossing

Alvast bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...