Ga naar inhoud


Welke zenders tweede en derde kaart?!


88alk

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb meerdere keren canaldigitaal hier over gebeld maar krijg steeds verschillende antwoorden.

Mijn vraag is , op de tv beneden hebben wij een basis pakket hd.

Wij hebben 2 extra kaarten voor boven met ook hd erop.

Welke zenders moet je op de 2 kaarten sowieso hebben? Dezelfde als het basis pakket of is dat verschillend?

 

Ik heb een lijst gevonden met welke zenders er vrij te ontvangen waren en welke er in een basis pakket moeten zitten.

De meeste zenders die vrij te ontvangen zijn ontvangen wij boven niet.

Op de tv beneden ontvangen wij duitse zenders niet die we boven op 1 tv wel kunnen ontvangen.

Ook hebben wij eredivisie live erbij genomen, het nadeel bij canaldigitaal is dat er maar 2 zenders te ontvangen zijn en geen 4 zoals bij andere providers.

Ook ontvangen wij dit boven niet, alleen op 1 tv boven kanaal 2 van eredivisie live. Klopt dat?

 

 

 

Wij balen er heel erg van dat we een contract hebben bij deze provider.

Er werd ons verteld dat we boven de kaarten in de tv zelf konden doen,toen alles hier werd geinstalleerd vertelde de monteur dat het niet kon en moesten wij 2 kastjes erbij kopen van ieder 99 euro.

De monteur zei erbij op die 2 kastjes kan je ook opnemen, helaas kan dat dus helemaal niet.

Onze huis telefoon heeft af en toe gewoon een stille lijn werkt dus ook meer niet dan wel, ook internet valt vaak uit.

Ook de tv heeft vaak geen signaal, de schotel staat wel goed.

Wij zijn van plan over te stappen maar voordat we dat doen wil ik dus graag weten hoe het met de zenders zit.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, dit komt niet vanzelf goed.

 

Toch nog maar even een poging om de vraag over de zenders op de tweede en derde kaart te beantwoorden.

 

Mijn vraag is , op de tv beneden hebben wij een basis pakket hd.

Wij hebben 2 extra kaarten voor boven met ook hd erop.

Welke zenders moet je op de 2 kaarten sowieso hebben? Dezelfde als het basis pakket of is dat verschillend?

 

 

Bij Basispakket heeft de tweede en derde kaart het Set Top Box pakket aan zenders.

Met Set Top Box kijk je alleen naar de publieke zenders Nederland 1,2 en 3 en de

commerciële zenders RTL 4,5,7 (geen RTL 8) SBS6, Net5, Veronica/DisneyX

Verder zou je op de tweede en derde kaart ook de HD kanalen moeten ontvangen

daar je aangeeft hier ook een HD abonnement op te hebben afgesloten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, dit komt niet vanzelf goed.

 

Toch nog maar even een poging om de vraag over de zenders op de tweede en derde kaart te beantwoorden.

 

 

Bij Basispakket heeft de tweede en derde kaart het Set Top Box pakket aan zenders.

Met Set Top Box kijk je alleen naar de publieke zenders Nederland 1,2 en 3 en de

commerciële zenders RTL 4,5,7 (geen RTL 8) SBS6, Net5, Veronica/DisneyX

Verder zou je op de tweede en derde kaart ook de HD kanalen moeten ontvangen

daar je aangeeft hier ook een HD abonnement op te hebben afgesloten.

 

Rtl8 hebben wij wel op de extra kaarten..

Ze geven zelf aan dat wij ook op alle tv's Animalplanet,Mtv HD,Mtv,en At5 sowieso moeten hebben die hebben we dus helemaal niet.

Maar goed het gaat dus inderdaad een andere provider worden,Alleen jammer van alle extra spullen die we moesten kopen (ook voor de camping)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...