zontomaatje Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Goeden dag forum Ik heb het volgende probleem. Ik wil newcamd draaien onder windows7 en progdvb.skykaartHD heb in mijn plugin map ACamd gezet. In de cardclient cfg, heb ik de volgende regel staa. newcamd:xxxxxxxxx.no-ip.info:xxxx:0/0000/0000:xxxxxxxx:xxxxx:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Staan nu krijg ik wel verbindig met mijn server maar als laats zie ik datik geen providers heb zie lijn uit de ACamd monitor hier onder. Ik heb dus alleen de config lijn in het configbestand staan en verder niets. Wat kan de oplossing zijn om providers tezien. : now using protocol version 525 (cdLen=8) 17:09:17.809: hostname=xxxxxxxxx.no-ip.info port=xxxx emm=0 emmCaids 0000/0000 17:09:17.809: Newcamd: username=xxxxxxxt password=xxxxx key=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx providers=none 17:09:17.809: client 'Newcamd' ready. Hoop dat een van jullie mij verder kan helpen ben onder tussen een week bezig maar krijg het niet voor elkaar tot zo ver. GR CB
zontomaatje Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Geplaatst: 18 januari 2012 Jammer dat er niemand reageert. Ik zal de vraag anders stellen. Welke plugin voor progdvb of dvbdream kan ik gebruiken om deze programma"s met een internet client te verbinden. het moet via het newcamd25 protocol werken. Ik heb al verschillende programma`s geprobeert, maar het lukt mij niet om dit werkent tekrijgen op mijn windows 7PC. Dus graag tips of een komplete pluginmap kan je naar pm naar mij toe stuuren. gr CB
Niels Wagenaar Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Acamd werkt zonder problemen met het newcamd protocol en ik meende dat emunation en wincsc ook newcamd plugins zijn. Een simpele google query (newcamd plugin progdvb) zou je al wat opties hebben gegeven. Overigens zou ik ook nooit bij een newcamd verbinding 0000/0000 gebruiken. Gebruik minimaal de PID van de desbetreffende provider en eventueel FFFF als CAID. Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
zontomaatje Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Geplaatst: 19 januari 2012 Beste Niel bedanjt voor jou reaktie. Maar ik gebruik nu acamd met newcamd server Ik krijg ook wel verbinding met de server maar geen sleutel Hoe kan ik een pid toe voegen aan mijn kaartclient.config. Of moet het in het ini betand staan? CB
Niels Wagenaar Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Dat moet je doen in de cardclient.config Ik heb geen idee wat de huidige PID's zijn van Sky UK, maar in het verleden was dit 0963. In mijn voorbeeld zo dat neerkomen op: newcamd:xxxxxxxxx.xxxx:xxxx:0/0963/0000:xxxxxxxx:xxxxx:xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Achterhaal dus even de PID, vervang dat gedeelte en dan zou het moetn werken. Omdat hij namelijk niet een melding krijgt waar hij op geabonneerd is, moet je de PID dus zelf activeren circa toevoegen. Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen