Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft er ervaring met het gebruik van een originele Canal digitaal CI module ( smardtv) met een seca 3 kaart in een Vu+Duo met Pli ( recent bijgewerkt )

Tevens CCCam 2.3.0 geïnstalleerd voor de interne sloten.

Probleem: stotterend beeld op andere kanalen en geen decodering via de kaart in de CI module.

Informatie via menu geeft wel de juiste kaart informatie:

canaldigitaal 15/03/2012

management 15/03/2012

CI module:

SmarDTV s/w Canal Digitaal 2.05.001 f/w 3.03.013

DM800HD - OpenPli - Triax + Canal Digital duo kop VU+DUO - OpenPli - Wavefrontier Astra 1-2-3 ++++ Versterkers:Onkyo + Harman Kardon - Blu-Ray: Philips 3D + Sony - TV: LG plasma 50 + LG Led 3D 42

Popcorn Hour A-210 Popcorn Hour C-200 Synology 106e - DSM 3.1 Synology 106 - DSM 3.2 kabel: Hirschmann Koka 799 met Hirschmann pluggen - Tyco UTP met Tyco pluggen - HDMI 1.4

• Moderator
Geplaatst:

waarom start je cccam en heb je een CI met een canal digitaal kaartje erin tegelijk?

Da's vragen om moeilijkheden. CI modules in een duo gaan normaal gesproken al niet echt soepel, en als je er dan ook nog een softcam naast hebt draaien dan komt dat het decoderen niet ten goede.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

waarom start je cccam en heb je een CI met een canal digitaal kaartje erin tegelijk?

Da's vragen om moeilijkheden. CI modules in een duo gaan normaal gesproken al niet echt soepel, en als je er dan ook nog een softcam naast hebt draaien dan komt dat het decoderen niet ten goede.

Ik heb 3 kaarten.....

En de CI is van Canal Digitaal, dus daar mag een seca 3 kaart in.

DM800HD - OpenPli - Triax + Canal Digital duo kop VU+DUO - OpenPli - Wavefrontier Astra 1-2-3 ++++ Versterkers:Onkyo + Harman Kardon - Blu-Ray: Philips 3D + Sony - TV: LG plasma 50 + LG Led 3D 42

Popcorn Hour A-210 Popcorn Hour C-200 Synology 106e - DSM 3.1 Synology 106 - DSM 3.2 kabel: Hirschmann Koka 799 met Hirschmann pluggen - Tyco UTP met Tyco pluggen - HDMI 1.4

• Moderator
Geplaatst:

Ik vrees dat je dit niet soepel aan de gang zult krijgen. Als je echt 3 kaarten wilt gaan gebruiken dan zou ik als ik jou was kijken naar een usb kaartreader zodat je ook de derde kaart door cccam kan laten afhandelen. Nu zitten de CI module en je softcam elkaar in de weg hetgeen resulteert in stotterend en haperend beeld. Ik heb alleen geen idee of en welke usb readers gesupport worden door pli, maar da's een kwestie van even vragen op het forum denk ik.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...