Ga naar inhoud

Opname tuner kiezen timerinstellingen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na de laatste update krijg ik bij timerinstelligen bij de regel tuner een onverlichte 1 te zien. Voordien kon ik keuze maken uit 1 ; 2 ; of automatisch

Is dit normaal of heeft dit andre gevolgen of heb ik iets verkeerd ingesteld??

Bedankt voor een reactie

• Moderator
Geplaatst:

Heb je na de update de tuners op gescheiden gezet en de zenderlijst naar de 2e tuner gecopiëerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Laad de zenderlijst opnieuw in en kopieer deze naar de andere tuner. Soms moet je dit een paar keer doen. Wat ik tegenwoordig doe is eerst de tuners op gescheiden instellen (moet sowieso), dan op tuner 1 inladen en kopiëren naar 2 (de REbox vraagt daar vanzelf om). Heb ik dan bovengenoemd probleem, dan laad ik de zenderlijst in op tuner 2 en kopieer hem naar tuner 1.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Geplaatst:

Volgen mij had ik de zenders geladen op tuner 1 en gekopieerd naar 2.

Helemaal zeker ben ik nooit, dus nogmaals geladen en gekopieerd.

Resultaat OKE

Bij timerinstelligen zet ik tuner altijd op automatisch Ik neem aan dat dat het beste is.

Nogmaals dank voor jullie reacties. Groetjes

Geplaatst:

Zoals ik al aangaf, soms (zonder duidelijke reden) moet je de exercitie van inladen en kopiëren nog eens doen om een goed resultaat te krijgen. Maar, mooi dat het gelukt is.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen