Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als een timer programma is ingesteld voor opnames, en als een opname in de timer-programma op het moment bezig is, is het dan mogelijk dat de dreambox automatisch vanzelf naar standby gaat(sleep)?

Ik heb een keer gezien dat wanneer de opname timer niet bezig was, dat de dreambox vanzelf naar standby ging. Ik wil ervoor zorgen dat de auto standby/sleep compleet wordt uitgeschakeld(zodat de automatische opname in de timerlijst niet wordt geannuleerd), maar ik zie hier geen opties voor. In de uitschakelen menu is er een "slaaptimer instellen" optie, wanneer ik hierin de standby keuze uitvink en op instellen druk gebeurt er niks. En in de geavanceerde instellingen kan je de standby uitschakelen, maar als je dit doet staat er dat de box direct naar deep-standby gaat.

Hoe kan ik standby, deep-standby en de slaaptimer tegelijk uitschakelen?

Geplaatst:

Ja dat is mogelijk je kan dit instellen bij timer en dan gaan staan wat je gaat opnemen dan druk je oke en dan kun je de tijd,naam alles aanpassen en onderaan staat: Na opname "auto" en dat verander je naar standby of uitschakelen. door met de toets naar rechts of links te gaan.

Geplaatst:

Ik heb bij mijn timer de optie "niets" staan. Dit is ook wat ik wou hebben, dat na de timer er geen auto standby of uitschakeling gebeurt. Maar toch, wanneer de timer klaar is met opnemen, gaat de dreambox na een bepaalde tijd vanzelf naar standby.

Geplaatst:

Ik heb bij mijn timer de optie "niets" staan. Dit is ook wat ik wou hebben, dat na de timer er geen auto standby of uitschakeling gebeurt. Maar toch, wanneer de timer klaar is met opnemen, gaat de dreambox na een bepaalde tijd vanzelf naar standby.

Kijk maar naar deze voorbeelden post-33346-0-91826500-1326957649_thumb.png post-33346-0-12005900-1326957674_thumb.png op deze manier is dit te veranderen.

Geplaatst: (aangepast)

Om snel een goed bruikbaar antwoord te krijgen is het belangrijk om te vermelden welke image die je gebruikt!!!

Iedere image werkt weer iets anders.

Volgens mij is het eerste antwoord van Loui (K) de oorzaak van je probleem.

Je geeft aan dat je een wat oudere DM7020 hebt, dus het zou ook een voedings probleem kunnen zijn.

(Het uitvallen van de voeding door slechte elko´s)

Grts.

aangepast door mobieltje
Geplaatst: (aangepast)

Hebben we het hier over de Timer om op te nemen of De Timer die staat in het menu Standby/Afsluiten/Slaaptimer??

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

het gaat hier om een gemini image en over beide timers. Ik denk niet dat het een voeding probleem zou zijn, want anders zou het ook gedurende de timer opname uitvallen. Wat er gebeurt is dat de dreambox pas naar standby gaat, wanneer de opname klaar is. En in de geavanceerde instellingen is er een optie om de standby uit te schakelen, maar als je dit doet(aanvinken van keuze) staat er dat de dreambox direct naar deep-standby gaat, maar wanneer gaat het dan naar deep-standby? Misschien heeft de 7020 een niet veranderbare automatische standby instelling, dat wanneer er op het moment geen timer opname is en wanneer een lange tijd de dreambox niet wordt aangeraakt, dat dan automatisch naar standby wordt gegaan?

Geplaatst:

...

. Ik wil ervoor zorgen dat de auto standby/sleep compleet wordt uitgeschakeld(zodat de automatische opname in de timerlijst niet wordt geannuleerd),

...

Of de box nu in standby of deep-sleep staat, je opnames via de timerlijst lopen gewoon door, dus om je box continue aan te laten staat is helemaal niet nodig.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...