jepe Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Ik heb onlangs een Dreambox 8000 2e hands aangeschaft. Hierin zit een dvd speler. Nu zal ik deze nooit gebruiken maar ik las dat je er ook een brander in kan zetten. Nu lijkt me het wel handig om incidenteel een opgenomen programma te kunnen branden. Maar ik vroeg me af of dat goed werkte? En werkt het ook makkelijk of is het een hoop gedoe? (anders kan ik het beter mijn computer binnen trekken en dan branden of op usb)
Sigma Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Ik heb er hier ook een in mijn 8000 zitten heb nog niks gebrand maar afspellen gaat gewoon goed Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
DeBeek Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Het werkt, maar neem er we de tijd voor, het gaat niet snel.. met convert x to dvd gaat het 10x sneller..
Loui (K) Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Werkt prima als je verder niks te doen hebt en je gezin ergens anders woont.LOL
jepe Geplaatst: 18 januari 2012 Auteur Geplaatst: 18 januari 2012 Werkt prima als je verder niks te doen hebt en je gezin ergens anders woont.LOL Kun je niet meer zappen etc als hij iets brandt?
michaelangelo Geplaatst: 13 april 2012 Geplaatst: 13 april 2012 Zoooo ik heb het ook eens geprobeerd. Het duurt wel erg lang voor dat ie het gebrand heeft. Ik ben maar op 8 procent gestopt. Ik vind het zo jammer dat het zo traag werkt. Vind het ook jammer dat de blue ray functie er niet op zit. Deze zal waarschijnlijk ook niet komen. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen