Ga naar inhoud

7020 HD in coma brengen met Logitech Harmony?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Met de standby-toets van de originele a.b. is de PVR door kort te drukken in de normale standby- en door lang indrukken in diepe slaap te zetten.

Met mijn Harmony 650 wil dat jammer genoeg maar niet lukken, wél in standby maar helaas niet de deep sleep.

Zelfs de uitstekende support van Logitech (aanmaken nieuwe knop met langere schakeltijd) bracht geen soelaas.

Natuurlijk weet ik dat zelfs in de radio-modus het menu van de 7020 op te roepen is en hij vervolgens uitgeschakeld kan worden maar er wordt hier al geklaagd dat het zo'n bedieningsonvriendelijke machine is.

Is het iemand van jullie wel gelukt, wellicht door het toevoegen van een activiteit? (ook hier mee gestoeid en geen passende oplossing gevonden)

Het is weliswaar geen wereldprobleem maar ik zou een oplossing zeer waarderen.

Bedankt!

Geplaatst:

Ik weet niet welke image je gebruikt, maar bij de OpenPLI 2.1 image kan je via het menu......diverse instellingen de funtie kort op de powertoets drukken wijzigen in de box direct geheel uitschakelen.

Het is niet de oplossing voor je Harmony 650, maar dit werkt ook.

Grts.

Geplaatst:

een andere manier wat eigenlijk geen oplossing is voor het afstandsbediening probleem

is bij diverse instellingen van de box:

Bij kort indrukken stand-by toets instellen op onmiddellijk uitschakelen of op afsluitmenu weergeven

keuzes:

- onmiddellijk uitschakelen

- standby

- afsluitmenu weergeven

Geplaatst:

Dank voor jullie reacties! Jullie suggestie is i.d.d. een overweging waard indien het niet via de Harmony kan.

De vraag staat ook nog uit bij de 2e lijns hd van Logitech.

Mocht ik alsnog de verlossende tip krijgen dan zal ik die hier natuurlijk posten

Geplaatst:

Update van een een niet echt wereldschokkend probleempje.

De 2e lijns hd van Logitech heeft een extra knop aangemaakt waaraan de coma-activiteit gekoppeld is.

En...het werkt ook nog eens! (vrouw blij....)

Bedankt @mobieltje en profil voor het meedenken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...