Gast zzzzzzz Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Op 2 januari werd ik onterecht geschorst tot 16 januari. Nu is mijn profiel dus weer actief, maar ik kan geen privé berichten lezen of schrijven, ook niet naar de moderatoren. Ik kan dus niet anders dan via het forum de vraag stellen hoe ik opnieuw berichten kan lezen of schrijven.
Beheerder Michel Geplaatst: 18 januari 2012 Beheerder Geplaatst: 18 januari 2012 Onterecht? Wederom openbaar commentaar? Jij verwacht nog een serieuze reactie? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 19 januari 2012 Beheerder Geplaatst: 19 januari 2012 Ik hoop dat je begrijpt dat je niet bent gebanned vanwege het onder meerdere accounts inloggen op exact dezelfde PC, maar omdat je op zeer vervelende wijze een PM conversatie met een moderator zo op het forum plaatste en omdat je ondanks meerdere waarschuwingen toch alweer openbaar beklag doet over een moderator. ÓÓk je eerdere tijdelijke ban kreeg je nadrukkelijk niet vanwege het onder meerdere namen inloggen vanuit dezelfde PC, maar omdat je openbaar bezwaar maakte op de PM (nadrukkelijk niet een waarschuwing) die je kreeg en omdat je zelfs de inhoud van die PM openbaar op het board plaatste. Ook na bovenstaand bericht en de waarschuwing, plaatste je hetzelfde bericht toch nog een keer openbaar op het forum. Er staat in onze regels duidelijk dat je dat moet doen via het contactformulier. Ons geduld is nu op en je bent vanaf heden dan ook permanent niet meer welkom op sat4all. Je hebt dus vanaf heden een nadrukkelijk verbod om gebruik te maken van deze website! Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten