stigje Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Sinds de invoering van de anti cardshare maatregel heb ik toch wel soms rare dingen voor. Ik heb CCcam 2.3 op mijn VU+ duo en mijn kaart naar versie I4A gekregen, maar toch blijf ik problemen ondervinden? Zoals nu bv, ik kijk naar een hd en wil opnemen op vtm, de opname begint en staat in mijn lijst met opnames, maar de minuten en seconden blijven op 0:00 staan. Er wordt dus niets opgenomen! Als ik de opname stop en ik ga kijken naar vtm en ik neem vtm op dan lukt het wel. Dan kan ik wel niet meer kijken naar een hd want daar heb ik zwart scherm! Kan ik ergens zien welke zogezegde client bezig is met iets? Ik heb maar 1 ontvanger bij de tv in de living. De enige andere client die ik kan bedenken is mijn iPhone en iPad waarmee ik soms via de app DreamboxLIVE kijk naar een stream of via de app een opname instel of die gebruik als afstandsbediening. Vroeger kon ik zonder problemen kijken naar wat ik wilde en zoveel opnemen als ik wou, maar nu is het echt niet meer te doen eigenlijk. Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem en een mogelijke oplossing? Zou installatie van Oscam beter zijn? Ik kan nu dus totaal geen gebruik maken van de zogezegde 4 toegestane gelijktijdige clients...
stigje Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Geplaatst: 19 januari 2012 ik heb nu eens teruggegaan naar CCcam 2.0.9, de versie die oorspronkelijk op mijn VU+ duo stond, en nu kan ik wel 3 streams opnemen en kijken naar een 4e kanaal begrijpe wie begrijpe kan ik denk dat ik dit weekend wel eens zal upgraden naar openpli 2
Pletskop Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 ik denk dat ik dit weekend wel eens zal upgraden naar openpli 2 Dat lijkt me inderdaad aangeraden... Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen