capri28v6 Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 hallo medesatters ik ben van plan een nieuwe mediaspeler aan te schaffen met interne blu ray speler. hierbij kom ik uit bij de dune max of popcorn c300,wat voor mij belangrijk is dat de speler 3D half sbs mkv bestanden afspeelt met juiste weergave van de ondertiteling(idx/sub). zowel streamen als rechtstreeks van blu ray disk moet dit goed werken. heeft iemand hier al ervaring mee? van diverse leveranciers krijg ik verschillende antwoorden. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
interstate Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 ik krijg het op een c200 niet voor elkaar om de subs goed te krijgen dit zit hem meer in de srt onder titelling de film is verder goed in 3d
capri28v6 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 bedankt voor je reactie,heb inmiddels een htpc gebouwd. amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
capri28v6 Geplaatst: 30 januari 2012 Auteur Geplaatst: 30 januari 2012 topic mag closed amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
capri28v6 Geplaatst: 4 februari 2012 Auteur Geplaatst: 4 februari 2012 (aangepast) een media pc die draait onder windows of linux besturings systeem. ik heb geen tv tuner geplaatst,dus ik weet niet of ik nog van een htpc mag spreken. 4 februari 2012 aangepast door capri28v6 amiko alien 2 , rebox 8000 , VU+ duo , multifocus E85 , htpc amd a4 , en een emubox met veel plezier in de kliko gegooit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen