Pluizebol Geplaatst: 19 januari 2012 Delen Geplaatst: 19 januari 2012 Hallo De harde schijf van mijn DSR 8121 heeft het opgegeven. Het was een 160 GB en ik heb die vervangen door een 500 GB (een 160 GB kon ik nergens vinden). Met die nieuwe harde schijf start mijn DSR 8121 wel op, Hij doet een hele lange Init en geeft uiteindelijk beeld en klank van het laatst gebruikte station. Hij reageert echter op niks meer - niet meer met de afstandsbediening - niet meer met zijn eigen knopjes. Kan iemand mij helpen a.u.b. ? Dank bij voorbaat Pluizebol Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 20 januari 2012 Delen Geplaatst: 20 januari 2012 Allereerst welkom op sat4all Pluizebol Wat je vraag betreft. Het is niet bekend welk bestandssysteem de harde schijf van de Philips decoder heeft. De gebruikelijke bestandsindelingen werken niet waardoor het niet mogelijk is om zelf een harde schijf te plaatsen. Ik denk dat je de decoder voor reparatie het best naar je satelliet dealer kan brengen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen