Jan Ambers Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Tot nu toe gebruikte ik InCD om een RW CD/DVD als removable harde schijf te gebruiken... Geregeld had ik toch problemen en heb ik dit progje eraf gegooid. Ik vond de optie een RW schijf als HDD te gebruiken wel top, nu zoek ik een vervanger hiervoor (liefde is over). CDBurner-XP (en Easy CD DVD burner ook niet) laat geen drag & drop met verkenner toe,
winwiz Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 Deze optie zit min of meer standaard in windows hoor.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Jan Ambers Geplaatst: 20 januari 2012 Auteur Geplaatst: 20 januari 2012 Zal wel met een extra groot accent zijn op óngevéér! Als ik in XP-v3, een ruwe cd schuif heb ik geen optie deze te formatteren onder W-XP(met rechtse muisklik) Wil ik deze "lezen" dan drive .. is niet toegankelijk! Dus zomaar draggen en droppen hoort er niet bij. Met InCD was dit een fluitje an een cent! Ik had ook Pinnaccle-v14 even geprobeerd, en sindsdien regelmatig PC hangen... Ik dacht aan InCD maar het blijkt toch door die Pinnacle te zijn... Waarschijnlijk driverconflicten? Daarom dacht ik beiden eraf, én Pinn.. én InCD Maar een evengoed proggie als InCD dat formatteren/wissen én drag en drop toelaat vind ik niet zo rap, vandaar mijn vraag.
winwiz Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 Het is een systeem wat al flink achterhaald is inmiddels. De hedendaagse usb sticks / externe harde schijven zijn zoveel gebruikers vriendelijker, sneller, meer capaciteit en vooral ook zekerder dat het niet meer echt interessant is. Moderne DVD branders kunnen bijna allemaal om gaan met DVD-RAM. Dit is een veel betere optie met als grote voordeel dat je geen speciale software nodig hebt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen