gattaccio Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 bij het programma Mp_test zegt hij M.P 3.5 USB detected. kan iemand nu zeggen wat dit is????
Moderator Matchless Geplaatst: 24 januari 2012 Moderator Geplaatst: 24 januari 2012 M.P 3.5 USB Dat is dus de naam van de reader Multiprogrammer versie 3.5 probeer deze software maar eens: http://www.duwgati.com/nl/home.php?page=phw-multiprogxl Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
gattaccio Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 ok, hij ziet hem MAAR na een paar seconden slaat hij weer af in multiprog. Zou het kunnen dat ik de firmware moet upgraden? zo ja waar kan ik die vinden?
Moderator Matchless Geplaatst: 24 januari 2012 Moderator Geplaatst: 24 januari 2012 Zoek eens naar oude software op een oude computer.. Dan doet hij mischien meer.. Nogmaals..niet zomaar updaten als je niet 100% zeker bent dat dit de goeie progger is. Ik hoop dat je niet teveel betaalt heb want het is wel een echt museum stuk.. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen