Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

misschien krijgen we straks weer een nieuwe lijst van satje07....

ben er op aan het wachten ;)

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik mis je lijst van satje07 nu al ED

Tja, ik mis het ook hoor zijn lijsten.

Elke dag kijk ik of SATJE07 zijn lijst heeft gepost....maar tot nu toe helaas :-(

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Geplaatst:

Kan je eventueel een indicatie geven wanneer we weer een nieuwe lijst kunnen verwachten Satje?

Je fans missen je ;)

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Is voorlopig op vakantie, maar als die weer terug is, zullen veel mensen weer blij zijn.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Hoi satje07,

bij jou zenderlijst mis ik het volgende wat ik nog nergens ben tegen gekomen.

een mapje voor het afstellen van je schotel

voorbeeld mapje afstellen van je schotel

een aantal zenders die moeilijk te pakken zijn

die in een map gooien van

13.19.23.28

als die zenders dan goed staan is je ontvangst super

zou dit willen maken

alvast bedankt

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ben ook aan het wachten op mijn favoriete lijst.

Voor mij is dit de beste lijst !!

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Geplaatst:

Ik heb ook diverse lijsten geprobeerd en ben dankbaar voor het delen daarvan! ;) Maar er gaan niets boven die van Satje07. Desnoods 1x per maand een update. Ik heb zelf ook al wat zitten rommelen maar Satje07 is er echt een kei in heb ik nu door. :grin:

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Geplaatst: (aangepast)

ik heb voor de lijst van vhannibal gekozen die is ook perfect en word om de 3 dagen geupdate misschien is dat tijdelijk iets voor jullie (misschien wat aanpassingen nodig maar dat is snel gedaan),vooral ideaal voor mensen met een draaibaar systeem of mensen met meer satellieten dan de 13 19.2 23.5 28.2 want voor die vier satellieten zijn er meer dan genoeg lijsten beschikbaar lijkt me

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

ik wil ze wel eens proberen hoor die vhannibal settings ?

Waar kan ik die vinden ?

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Geplaatst:

ik wil ze wel eens proberen hoor die vhannibal settings ?

Waar kan ik die vinden ?

gewoon google op vhannibal dan kom je hem wel tegen eerste link

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

ik heb voor de lijst van vhannibal gekozen die is ook perfect en word om de 3 dagen geupdate misschien is dat tijdelijk iets voor jullie (misschien wat aanpassingen nodig maar dat is snel gedaan),vooral ideaal voor mensen met een draaibaar systeem of mensen met meer satellieten dan de 13 19.2 23.5 28.2 want voor die vier satellieten zijn er meer dan genoeg lijsten beschikbaar lijkt me

Ga ik ook eens proberen. Dank voor de tip. Das inderdaad het probleem wanneer je meer satellieten kunt ontvangen dan de standaard 4.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen