Gast Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Ik heb een goldcard en goldprogr.<BR>Hoe kan ik keys editeren.<BR>Met icpro,secanix en ichbin gaat dit niet<BR>kan ik hiermee ook viacess met prog<BR>alvast bedankt
prutsie Geplaatst: 11 september 2001 Geplaatst: 11 september 2001 Probeer het eens met Picbined.<BR>Hoe?? kijk op de site van duwgatti.<BR>kk de w d. (kind kan de was doen)<BR>de site van duwgatti vind je door even de linkpagina van sat4all te bezoeken.<BR>Moet lukken dacht ik.<BR>succes<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Blijkbaar is er een probleem met de verbinding.Met goldpro is alles ok.Met Picbineditor e.a. werkt dit niet.Is er een instellingsfout?Hiertoe zou ik eerst 100% zeker moet weten of de goldprogrammer met de editorprogr.secanix,picbin,icprog...werkt.<BR>Met goldpro kan ik geen keys editeren.<BR>Alvast bedankt.<BR>mb<p>[ 13-09-2001: Message edited by: maarten bisschop ]
xfiles69 Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 met die programmaas waar jij mee werkt kun je geen goldprogger aansturen.<BR>Goldprogger is dus oke gewoon eerst even editen en daarna saven ,vervolgens schrijven met gold140.<BR>Viaccess doe je het beste met picbin 1.29.<BR>Als je hem aanzet even enable aanvinken.
Gast Geplaatst: 13 september 2001 Geplaatst: 13 september 2001 Ja natuurlijk(beemster kaas)<BR>Soms gaat ne mens veel te ver zoeken.<BR>Bedankt jongens
Aanbevolen berichten