Gast Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Ik wil graag alle turkse zenders ontvangen met mijn digitale receiver wat moet ik doen om alle turkse kanelen te ontvagen inclusief de gecodeerde kanelen?En welke richting moet ik mijn schotel richten enz.
Gast Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Hallo, De meeste turkse zenders zitten(ongecodeerd en) op de Turksat op 42 graden Oost. Op 10 Oost zitten er nog een aantal, pak 'm beet 3 a 4. Op 7 Oost zitten o.a TRT 1 t/m4 en de kanalen van het Digiturk-pakket. Digiturk is gecodeerd,je kunt bij veel satelietverkopers een abonnement vinden daarop. slm,
MehmetArslan Geplaatst: 5 september 2002 Geplaatst: 5 september 2002 Savas 70, Om alle Turkse zenders te onvangen moet je of 2 schotels plaatsen waarvan 1 is uitgerust met 2 LNB´s of een draaibare opstelling.De Turkse zenders zitten nl.op 3 sattelieten Op Turksat 42° Oost zitteen de meeste. Op Eutelsat 10° Oost zitten er enkele. Op Eutelsat 7° Oost zitten er een 60-tal Cryptoworks gcodeerd(Digitürk) Vervolgen zenden de Turken in drie verschillende coderingen nl. Nagravision>Star pakket Viaccess>Cine5 Cryptoworks>Digitürk Groetjes Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen