Snoopy Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 Een kennis van me heeft net zijn pakket omgezet naar een duurder pakket maar is er na gedonder met de CanalDigitaal helpdesk meteen helemaal van genezen en zou de hele boel liefst meteen opzeggen. Hij was dus al klant. Is het mogelijk zoiets binnen een bepaalde termijn op te zeggen ? Ik bedoel dus het omzetten naar een duurder pakket binnen een bepaalde termijn ongedaan te maken ?
rommelaar Geplaatst: 21 januari 2012 Geplaatst: 21 januari 2012 Binnen 14 dagen na afsluiten kan hij de opdracht nog ongedaan maken.Is deze tijd verlopen dan zit hij er gewoon voor een jaar aan vast. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
martjeB Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Is het annuleren gelukt en hoe is dit gedaan? Gtz. Martje B
Snoopy Geplaatst: 13 februari 2012 Auteur Geplaatst: 13 februari 2012 Ja, is gelukt, schriftelijk gedaan (en aangetekend).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen