Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een kennis van me heeft net zijn pakket omgezet naar een duurder

pakket maar is er na gedonder met de CanalDigitaal helpdesk meteen

helemaal van genezen en zou de hele boel liefst meteen opzeggen.

 

Hij was dus al klant. Is het mogelijk zoiets binnen een bepaalde termijn

op te zeggen ? Ik bedoel dus het omzetten naar een duurder pakket

binnen een bepaalde termijn ongedaan te maken ?


Geplaatst:

Binnen 14 dagen na afsluiten kan hij de opdracht nog ongedaan maken.Is deze tijd verlopen dan zit hij er gewoon voor een jaar aan vast.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...