Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb vandaag een vu+ UNO aangeschaft en zelf een tuner geplaatst. Zenders automatisch laten zoeken. Hij vind dan 277 zenders. Nu worden alleen de ongecodeerde zenders weergegeven! Heb de smartcard geplaatst maar het lijkt wel of deze niet wordt herkend. Iemand een oplossing ben al uren bezig.

Ik heb wel alle lokale zenders en Ned. 1 die worden wel weer gegeven!

aangepast door mtenpas

Jouw vraag hoort eigenlijk in het VU+ gedeelte

http://www.sat4all.com/forums/forum/28-vu/

Daar kan je vragen stellen en informatie krijgen over de VU+

mvg,

Antwoord op jou vraag:

Je zal er nog een softcam zoals bv. cccam er op moeten zetten die de kaart leest.

Afhankelijk van image dat er op de box staat kan je de softcam direct naar de box downloaden.

aangepast door profil
Geplaatst:

Jouw vraag hoort eigenlijk in het VU+ gedeelte

http://www.sat4all.com/forums/forum/28-vu/

Daar kan je vragen stellen en informatie krijgen over de VU+

mvg,

Antwoord op jou vraag:

Je zal er nog een softcam zoals bv. cccam er op moeten zetten die de kaart leest.

Afhankelijk van image dat er op de box staat kan je de softcam direct naar de box downloaden.

Ik heb er openpli opstaan en cccam geïnstalleerd. In het menu softcam de cccam gekozen en opnieuw opgestart.

Nu heb ik nog steeds alleen de ongecodeerde zenders! heb de smartcard al op allerlei manieren geplaatst maar niets helpt!

Ik heb er openpli opstaan en cccam geïnstalleerd. In het menu softcam de cccam gekozen en opnieuw opgestart.

Nu heb ik nog steeds alleen de ongecodeerde zenders! heb de smartcard al op allerlei manieren geplaatst maar niets helpt!

Voor Ziggo moet je nog CAMKEY en CAMDATA in de CCcam.cfg zetten

http://www.sat4all.c...aar-geen-beeld/

CCcam.cfg staat al of zet je zelf in de map /etc

aangepast door profil
  • 1 jaar later...

ik heb ook een vu+uno aangesloten gehad en op een of andere manier kan ik niet alle zenders krijgen in het ziggo gebied omdat een hoop frequenties lijken te "  storen " terwijl ik dit probleem niet ondervind met een dreambox, samsung of humax stb. Men adviseerde bij de importeer om zgn 110db coax te kopen voor deze ontvanger en dat het mogelijk is dat mijn kabelsignaal juist te sterk is en dat dat gedempt zou moeten worden? Zijn er meer mensen die soortgelijke problemen hebben ondervonden met deze Vu+uno apparaten qua kabelontvangst?

normaliter scan ik 332 services in terwijl dit met een vu+uno beperkt blijft tot 289 ...

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Is mogelijk om  een upc lijst in de vu+duo plaatsen?

aangepast door highlander53

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen