Zuppelan Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Ze hebben het gewoon aangekondigd hoor: http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/item_waalse-tvzenders.aspx Het heeft ook op menig website gestaan. Als jij ervoor kiest al die kanalen niet te gebruiken... tja... dan zul je er niet vanaf weten. En je hebt inderdaad een HD-ontvanger nodig voor de RTBF, want in Wallonië hebben ze vanaf het begin met HD-ontvangers gewerkt.
indieke Geplaatst: 18 mei 2012 Auteur Geplaatst: 18 mei 2012 (aangepast) Ja, op hun site, vroeger, kreeg een bericht bij een wijziging. Enfin in ieder geval, ik kan er gebruik van maken nu, dus dit kan eigenlijk op slot! Wel weer 5 € meer, maar je kunt niet alles willen! Heb al jaren een hd ontvanger! 18 mei 2012 aangepast door indieke
redneck eyeball Geplaatst: 18 mei 2012 Geplaatst: 18 mei 2012 Ben je wel ingeschreven op de nieuwsbrief ? Dan krijg je maandelijks alle wijzigingen en nieuwigheden in jouw mailbox.
cookie Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Ik ontdekte ook pas laat dat ik deze zenders kon ontvangen. Basic+ pakket, maar ik heb nog het oude pluspakket dus ik dacht die zenders zullen er bij mij niet bij komen. Zapte er per ongeluk langs en ik had beeld Mooi meegenomen.
redneck eyeball Geplaatst: 19 mei 2012 Geplaatst: 19 mei 2012 Iedereen die heeft aangegeven dat hij/zij HD ready is kan deze zenders kijken tot het eind van het jaar. Nadien moet je echt wel het Basic+ pakket hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen