Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg geen ontvangst via tuner B waardoor ik maar een kanaal kan opnemen en een kijken.

Ik hoop dat ik een instelling niet goed heb staan.

Ik heb een duo lnb met twee aansluitingen en twee coax kabels naar mijn ontvanger. Hij staat niet doorgelust.

Ga ik via menu naar tuner configuratie zie ik tuner A en B beide ingesteld op eenvoudig.

Bij automatisch zoeken zie ik alleen tuner A staan.

Bij signaalzoeker heeft alleen tuner A signaal. Ga ik naar tuner B geen signaal. Scrol ik in B naar afstemmen transponder handmatig of vooraf ingestelde transponder en verwissel deze twee wel signaal

Ga ik hierna terug naar A heeft deze geen signaal Doe ik dan hetzelfde als bij B wel signaal.

Wie kan mij verder helpen ik heboverigens de laatste versie van open pli.

M.v.g P.W.

Geplaatst:

Stel tuner B eens in op: gelijk aan tuner A

Volgens mij is het dan opgelost.

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Geplaatst:

Beste ProXar,

En toch was je er bijna, Daar waar een voudig staat, kun je een keuze maken naar "gelijk aan Tuner A. Dus opnieuw Hoofdmenu, Instellingen, Zenders zoeken, Tuner configuratie, Tuner B, dan staat nu bij Configuratie modus Eenvoudig Vervolgens naar rechts gaan en Gelijk aan tuner A kiezen.

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Geplaatst:

Super dat het werkt! :)

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...