Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

ja dan gewoon kabel gebruiken dan draait ie zo weer

aangepast door Daan

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Geplaatst:

Heb een paar weken terug nog een 7020 Si via WebIf geflashed. Ging prima, zelfs met IE 9.. Gewoon goed opletten dat je een .NFI bestand kiest. Het feitelijke flashen duurt even. Hij gaat eerst uploaden naar de box en dán pas uitpakken..

Geplaatst: (aangepast)

Heb een paar weken terug nog een 7020 Si via WebIf geflashed. Ging prima, zelfs met IE 9.. Gewoon goed opletten dat je een .NFI bestand kiest. Het feitelijke flashen duurt even. Hij gaat eerst uploaden naar de box en dán pas uitpakken..

Ik weet hoe het werkt. Heb inmiddels deze box een jaar of 7. De image gedownload vanaf Pli website. Neem aan dat hier niets verkeerd aan is.

aangepast door giantdlu
Geplaatst:

Misschien een domme vraag..maarre je hebt het zip file wel eerst uitgepakt? Weet het: klinkt een beetje dom, maar het gebeurd,

Geplaatst:

Update: Het updaten via CF was niet mogelijk. DM zag hem wel wou ook flashen maar daar hield het op. 

Vandaag zelf maar ff een Null Modem kabeltje gemaakt me oude desktop uit de kelder gehaald en toen aan de slag. (was voor mij de 1e keer)

Helemaal top gegaan. Loopt weer perfect.

Toch nog ff geprobeerd of ik nu wel via het web kon flashen. Maar ook nu geen reactie op de flash opdracht. 

Moet ik voortaan maar via dreamup flashen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...