Ga naar inhoud

Zenderoverzicht E2 zoals in E1 (meerdere rijen)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben nu na een lange tijd twijfelen toch maar overgestapt van mijn DM600 naar een DM800HD SE, het enige wat mij nog dwars zit is dat ik in E2 maar niet het zenderoverzicht kan krijgen zoals ik dat in E1 graag had (zie bijlage).

Ik wil dus graag meerdere rijen zenders naast elkaar in plaats van een lange rij, maar ik krijg dit bij E2 niet gedaan.

Nu heb ik daar eerder ook eens naar gezocht, en bleek dat de functie niet in E2 zat als ik het goed had begrepen. Ik heb verder ook niets kunnen vinden, maar weet iemand misschien of er toch een image/skin is die deze lay-out wel ondersteunt? Of dat het misschien in OpenPli geprogrammeerd zou kunnen worden?

post-50955-0-33826700-1327317254_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Volgens mij kon je met de dreamtoets aan de rechterkant de indeling wijzigen. Ik zit nu niet bij de dreambox dus kan het niet controleren. Geef maar een reactie als het niet lukt. Ik gebruik Newnigma2.

aangepast door holles

Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E

Geplaatst:

De Dreamtoets aan de rechterkant? Daarmee moet je me even verder helpen...

Ik weet dat het bij E1 ging door gewoon op de 'video' knop te drukken op de afstandsbediening bij het overzicht.

Geplaatst:

Daar was ik al bang voor. Ik zou er haast geld over hebben om dit te laten programmeren (zo heel ingewikkeld zal het eigenlijk niet zijn denk ik?), want ik vind het echt een gemis aan E2.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...