Ga naar inhoud


Energieprijzen en kerncentrale


CDZakelijk

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik betaal bij EDF nog steeds ongeveer 8 cent/kW vrij thuis geleverd.

Wel 89% opgewekt door kerncentrales.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Electriciteit is in Nederland ontzettend duur... zit nu in Zweden, hier kost een kwh mij ca 1 kroon incl belastingen en transport.

Voor mijn NL huis heb ik per 1 februari weer een nieuw contract, bij essent ditmaal... weer een actietarief, erg goedkoop en nog eens 195 euro retour... de 'gewone' tarieven zijn erg hoog bij essent, in mijn agenda staat dus dat ik in December weer op zoek moet naar een andere leverancier. Het is jaarlijkse traditie geworden... het is de enige manier om energie betaalbaar te houden.

Heb ook geinformeerd bij Atoomstroom... maar helaas zijn die ondanks dat ze kernenergie hebben gewoon te duur. Dat is erg jammer, anders hadden ze mijn contract gekregen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Electriciteit is in Nederland ontzettend duur... zit nu in Zweden, hier kost een kwh mij ca 1 kroon incl belastingen en transport.

Voor mijn NL huis heb ik per 1 februari weer een nieuw contract, bij essent ditmaal... weer een actietarief, erg goedkoop en nog eens 195 euro retour... de 'gewone' tarieven zijn erg hoog bij essent, in mijn agenda staat dus dat ik in December weer op zoek moet naar een andere leverancier. Het is jaarlijkse traditie geworden... het is de enige manier om energie betaalbaar te houden.

Heb ook geinformeerd bij Atoomstroom... maar helaas zijn die ondanks dat ze kernenergie hebben gewoon te duur. Dat is erg jammer, anders hadden ze mijn contract gekregen.

 

Daarom weet ik nu al dat ik januari volgend jaar weer bij een ander zit want ik ben gek op leuke cadeautjes.

Misschien ga ik wel weer naar de Nuon als ze een leuke aktie hebben. :P

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zoekt via internet een goedkope energie leverancier,er zijn er genoeg.

Dan denk je dat je hem hebt gevonden en zie je staan dat je 21% goedkoper uit bent dan bij je huidige leverancier.

Nou dat is toch te mooi om waar te zijn?

Inderdaad is dat dan ook zo,omdat je bij flink verder snuffelen wat kleine lettertjes tegen komt waarin staat dat het vast recht 4 maal zo veel is als bij je huidige leverancier.

Ben je na een avond zoeken weer net zo ver.

De prijsvechters maken het zo moeilijk mogelijk om een goede vergelijking mogelijk te maken en laten je alleen zien wat je wilt zien,en........... het barst van de adders heel diep onder het gras.

 

Even of topic.Dit geld niet alleen voor de energie leveranciers want je komt deze verlakkerij bij bijna alle prijsvechters tegen die met die mooie vrije marktwerking te maken.

hebben.

Wat je in de advertenties wel overal tegen komt is DIRECT AFSLUITEN.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet inderdaad alles vergelijken... ook vastrecht etc. Dat moet je altijd doen als je prijzen vergelijkt.

Wisselen van leverancier levert eigenlijk altijd geld op, vooral omdat de actietarieven slechts 1 jaar geldig zijn.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net een "mooie" offerte via Eigen Huis ontvangen (alleen voor stroom). Een besparing van ruim 100 euro voor u !

De jaarkosten van 987,78 even vergeleken met de 1003,02 euro die ik Nuon betaal en zie 15,24 euro goedkoper.

Ga wel even zoeken b.v. bij Essent. Of het atoom, gas ,kolen of bio is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad... dat doe ik ook eerst altijd. Gewoon tegen de oude leverancier zeggen dat het contract straks afloop, en dat je al een aantal heel interessante aanbiedingen gekregen hebt. Of hun graag willen dat je klant blijft... of niet.

Vaak komt er wel een aanbieding! Je moet uiteraard eerst zelf gaan shoppen om te kunnen vaststellen of de aanbieding 'echt' goed is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...