Johnnny1 Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Al met al Prive berichten plaatsen is simpelweg niet netjes Verder succes met je verkoop. Met Vriendelijke Groet, John
kimadi Geplaatst: 13 maart 2012 Geplaatst: 13 maart 2012 En dit dan?? Er stond gisteren een DM800 met accessoires te koop...Ik schreef toen dit: Verstuurd gisteren, 01:46 Ik wil hem wel hebben voor die prijs.. Stuur me de gegevens maar waar ik het geld naar over kan maken.. Ik ben door werkzaamheden vanavond pas thuis verwacht daarom aub niet te snel een bericht terug..als je de gegevens door geeft dan maak ik vanavond meteen het bedrag over als ik thuis ben Alvast bedankt, Kimadi En toen het antwoord: Verstuurd gisteren, 14:20 Beste Kimadi, Ik heb de advertentie hier gesloten. De Dreambox staat ook op marktplaats, en daar is de prijs flink omhoog geboden. Ik vond het daarom niet netjes om hem hier te laten staan voor een niet meer realistisch bedrag, en verwachtingen te wekken. Je kunt hem eventueel nog vinden als je zoekt op: Originele Dreambox DM800 HD met vele extra's! Met vriendelijke groet; Rxxxxxx Dus mensen als jullie iets willen verkopen???? Zet hem dan niet ergens anders ook te Koop..kies of voor MP of voor hier... gr.Kimadi VU-DUO+ - DM800SE
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen