Leonieke Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Hallo, Heb sinds 3 weken een nieuwe (originele) Dreambox 8000, met sony slimline dvd player. Draait op Openpli 2.1, plugin voor dvd player is geinstalleerd. Nieuwste software update van 22 januari jl. Als ik er een DVD in afspeel, gaat het soms 1 minuut goed, soms 20, soms 14, en dan crasht 'ie geheid. Altij. Blijft bovendien compleet hangen, stilstaand beeld, geen enkele knop geeft meer reaktie, enige optie is manueel op de uitwerp knop drukken zodat ik daarna het PVR menu kan verlaten. Ook gloednieuwe, officieel aangekochte dvd's, uit een gesealde verpakking, geven allemaal hetzelfde probleem. Ik heb her en der op het forum wel wat berichten hierover doorgelezen maar het waren niet helemaal dezelfde problemen die zich voordeden, redelijk gedateerd en bovendien had toen niemand een oplossing. Mijn vraag is of er uberhaupt mensen zijn die de DVD player wel probleemloos aan het werk hebben, er een dvd in stoppen en deze gewoon kunnen afkijken? En wat zou ik er dan aan kunnen doen, gelet op bovenstaande dingen die al geregeld zijn. Duidt het op software of kan de player 'gewoon' niet goed zijn? Wie herkent het en heeft tips? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten, Leonieke. (p.s. hele installatie is door officieel en ervaren dreambox dealer gedaan dus ik neem aan dat dat allemaal goed is)
Loui (K) Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Het lijkt erop dat de player niet goed is ik heb ook een DM8000 en ik heb deze> speler erin zitten en ik heb hier geen problemen mee.
DIGIWIEW Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 hoi ook hier geen probleem zelfs niet met een andere regio gr Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Leonieke Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 Thanks, zal het proberen met een andere. Groetjes!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen