Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Heb sinds 3 weken een nieuwe (originele) Dreambox 8000, met sony slimline dvd player.

Draait op Openpli 2.1, plugin voor dvd player is geinstalleerd.

Nieuwste software update van 22 januari jl.

Als ik er een DVD in afspeel, gaat het soms 1 minuut goed, soms 20, soms 14, en dan crasht 'ie geheid. Altij. Blijft bovendien compleet hangen, stilstaand beeld, geen enkele knop geeft meer reaktie, enige optie is manueel op de uitwerp knop drukken zodat ik daarna het PVR menu kan verlaten.

Ook gloednieuwe, officieel aangekochte dvd's, uit een gesealde verpakking, geven allemaal hetzelfde probleem.

Ik heb her en der op het forum wel wat berichten hierover doorgelezen maar het waren niet helemaal dezelfde problemen die zich voordeden, redelijk gedateerd en bovendien had toen niemand een oplossing.

Mijn vraag is of er uberhaupt mensen zijn die de DVD player wel probleemloos aan het werk hebben, er een dvd in stoppen en deze gewoon kunnen afkijken?

En wat zou ik er dan aan kunnen doen, gelet op bovenstaande dingen die al geregeld zijn.

Duidt het op software of kan de player 'gewoon' niet goed zijn?

Wie herkent het en heeft tips?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Leonieke.

(p.s. hele installatie is door officieel en ervaren dreambox dealer gedaan dus ik neem aan dat dat allemaal goed is)

Geplaatst:

hoi ook hier geen probleem zelfs niet met een andere regio

gr

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...