Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben een beetje een leek, en heb mijn ontvanger laten voor elkaar maken voor door de lokale satteliet boer. Ik heb nu een beetje een probleempje met zenders die soms direct of soms na een tijdje kijken bevriezen. Het gaat vooral om de engelse zenders. Ik kijk veel naar deze zenders en zo is het er irritant kijken, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Heb zelf ook al gezocht er zijn meerdere topics over dit probleem maar kan er geen vinden met contrete antwoorden.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Wat voor ontvanger heb je? Wat voor image staat erop? Welke zenderlijst gebruik je? Heb je de mogelijkheid om met een andere onntvanger te checken of het beter gaat? Kun je jouw ontvanger misschien bij de lokale satboer testen om te zien of het daar ook hapert?

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

• Beheerder
Geplaatst:

Vooral ook: Om welke Engelse zenders gaat het exact?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb een Xtrend ET9000. Ik heb net zitten zoeken naar de OpenPli versie maar kan dit niet vinden, waar kan ik dat zien dan? zelfde geld voor de zenderlijst, die is er op gezet door de satboer. Ik heb geen andere ontvanger in huis.

Het gaat om de engelse zenders van comedy central, dejavu, dave, etc...

Edit: Ik heb net op mijn pc die hij heeft gebuikt het programma dreamset gevonden en daarmij kan ik een zenderlijst open vanuit een het bestand lamedb er stond ook nog een henksat 1234hb bestandje weet niet of dit iets zegt?

aangepast door Haroldprins1980
Geplaatst:

Volgens mij kun je in het menu via 'Information' zien van welke datum je OpenPli image is.