forestsat Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Hallo Sinds kort heb ik een probleem met PolarEditOctagon om mijn Channellist te bewerken. Bij het Uploaden van de channellist van de REBOX 9000 naar mijn windowsXP PC krijg ik de foutmelding "De ontvanger zendt de *.FDU data niet. " Ik gebruik de laatste versie van PolarEdit nl 0.6.2.3 De firmware op mijn Rebox is versie 1.09.90 . De test op de verbinding in Polaredit is succesvol. Ook de netwerkverbinding is OK. Als ik de OPEN functie in Polaredit gebruik en ik open via Mijn Netwerk de FDU file op mijn Rebox (root/var/etc/_service.fdu ) dan laadt de channellist keurig in Polaredit en kan ik de channellijst bewerken. Ook de omgekeerde weg, het opslaan van de fdu file naar de Rebox gaat prima. Hoewel ik dus geen probleem heb in de zin van niet kunnen werken met Polaredit zou ik toch graag willen weten waarom ik niet via de upload en download functie kan werken en ik de genoemde foutmelding krijg. Iemand enig idee ? VU+Duo (1TB HD) OpenPli 3x twin LNB 2xDiSEqC 4/1 Rebox 9000 HDMI extender over UTP
CronoS Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Decoder al een keertje helemaal uit en aan gehad (met de knop)? Helpt dat misschien toevallig? Ik gebruik Polaredit ook altijd, nog zonder problemen... --- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ------ Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ------ Philips 46PFL9705 ------ Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---
De_Perre Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 (aangepast) Kijk eens onder 'Systeem herstellen' en sla eerst even de settings op (systeeminstellingen opslaan) Staat me voor dat ik dit vroeger ook zo eens kunnen oplossen heb. Niet 100% zeker meer, maar toch... En dan nadien zou, als alles goed is, dit wel moeten lukken met polaredit 24 januari 2012 aangepast door De_Perre [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
Luud Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Ik heb ook nergens last van. Heb je de adviezen van De_Perre en CronoS al opgevolgd ? Succes, Luud Rebox 8000HD PVR L1.54 FW 1.09.90 ,WD MyBookLive + WD Elements 750GB usb device, Aston Wamba311 Triax TDS 88 2LNB's 19,2E+28,2E+31,5E
forestsat Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Geplaatst: 25 januari 2012 Hallo Bedankt voor de suggesties. Ben onverwacht een paar dagen in het ziekenhuis beland. Even geduld om eea te proberen VU+Duo (1TB HD) OpenPli 3x twin LNB 2xDiSEqC 4/1 Rebox 9000 HDMI extender over UTP
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen