Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de afgelopen jaren al veel problemen gehad met een niet door CD ondersteunde SAB PVR ontvanger (Steeds weer wijzigingen in zenderlijst, continu nieuwe softwareupdates nodig die ik zelf niet doen kan en geen ondersteuning electronische TV gids). Gelukkig zijn zenderlijst en software momenteel stabiel, maar ik had me daarom voorgenomen nu voor een gecertificeerde ontvanger te kiezen.

En als CD morgen zegt: "uw ontvanger is niet meer gecertificeerd" is het ook einde feest. (die lui doen toch waar ze zelf zin in hebben)

Geplaatst: (aangepast)

Ik neig nu toch sterk naar het aanbod van Telfort:

• T.a.v. de apparatuur is belangrijk is dat ik kan opnemen en kijken tegelijk, dat lukt me niet met de SAT M7 801
  • De integratie van internet en TV bij CD is kennelijk slecht
  • Mijn ervaring is dat klantenservice Telfort beter is dan CD
  • Telfort is goedkoper en heeft een contract voor één jaar

Beeldkwaliteit KPN/Telfort schijnt goed te zijn. Geen HD helaas.

aangepast door Taita
Geplaatst:

Je kunt bij Canal Digitaal gewoon zelf een leuke ontvanger aanschaffen, zoals de ET 9000 :)

Ik heb bij canal digitaal op de site overal gekeken maar kan de ET 9000 nergens vinden.

Leveren zij deze ook met PLI software. :lol:

Geplaatst:

Ik bedoelde natuurlijk dat je vrije hardware kunt kiezen. Het is maar hoe je mijn zin wilt lezen...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Ik neig nu toch sterk naar het aanbod van Telfort:

• T.a.v. de apparatuur is belangrijk is dat ik kan opnemen en kijken tegelijk, dat lukt me niet met de SAT M7 801
  • De integratie van internet en TV bij CD is kennelijk slecht
  • Mijn ervaring is dat klantenservice Telfort beter is dan CD
  • Telfort is goedkoper en heeft een contract voor één jaar

Beeldkwaliteit KPN/Telfort schijnt goed te zijn. Geen HD helaas.

Ik zelf heb Telfort..

Internet is wat ze beloven is de check 17Mb dan krijg je dit ook bij Canaldigitaal wordt beloofd "tot" 20Mb net als Online krijg je dan maar max 8..Telfort geeft VDSL

Interactieve tv is wel aardig maar je levert wel iets in op je internet snelheid als je tv kijkt.

Verder is het pakket beperkter bij Telfort..Geen film1 mogelijk

HD zou toegevoegd gaan worden maar wanneer???

Persoonlijk zou ik dus voor internet van Telfort gaan en tv kijken via de schotel meer aanbod betere beeld kwaltiteit(HD)

Gr.Kimadi

VU-DUO+ - DM800SE

Geplaatst:

Ik heb voorlopig maar gekozen voor het opwaarderen van mijn ADSL naar ADSL2+ via Telford. Eerst maar eens afwachten hoe de snelheid dan uitpakt. Als het meevalt kan ik altijd nog besluiten voor interactieve TV te kiezen en de schotel de deur uit te doen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen